تولید و تدوین بیش از 300 عنوان محتوای آموزشی در سال تحصیلی 1400-1399

زنجان (پانا) - رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری استان خبر داد از آغاز سال تحصیلی 1400-1399 بیش از 300 عنوان محتوای آموزشی تولید و تدوین شده است.

کد مطلب: ۱۱۴۴۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تولید و تدوین بیش از 300 عنوان محتوای آموزشی در سال تحصیلی 1400-1399

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، جعفر زنجانی رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری در راستای آموزش­های مجازی انجام شده، گفت: آموزش مجازی دروس منتخب دوره اول و دوم متوسطه توسط دبیران توانمند استان، تدوین و بارگذاری محتواهای تولید شده در شرایط شیوع بیماری کرونا انجام شده که با هدف تحقق شعار تعطیل ناپذیر بودن آموزش و تحقق توسعه عدالت آموزشی جزء دغدغه اصلی اداره کل است.

زنجانی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت نیروی انسانی خلاق و جهادی باعث پیشرو بودن استان در تولید محتواهای آموزشی و ارائه به دانش آموزان استان شده است. شرایط موجود نقطه قوتی در توسعه عدالت آموزشی است که طبق احصاء نظرات مدیران مدارس متوسطه نظری و دوره اول متوسطه، انجام برنامه آموزش مجازی دروس مورد استقبال حداکثری دانش آموزان عزیز استان قرار گرفته است.

جعفر زنجانی اضافه کرد: با راه اندازی کانال آموزشی دروس دوره اول و دوم متوسطه در فضای شاد به آدرس am2zn_shad@، تمامی محتواهای تولید شده در استان در کانال مربوطه بارگذاری می شود. با عضویت بالای 4300 نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه و متوسطه نظری در سال تحصیلی 1400-1399 تحقق کامل اهداف مورد نظر ادره کل آموزش و پرورش استان دور از دسترس نیست.

وی بیان کرد: در دوره دوم متوسطه نظری در پایه دهم 46محتوا بالغ بر1840 دقیقه، در پایه یازدهم 74 عنوان محتوا بالغ بر 2960 دقیقه و در پایه دوازدهم 100 عنوان محتوا بالغ بر 4000 دقیقه تا پایان آبان 99 تولید و در کانال اداره آموزش دوره دم متوسطه استان در فضای شاد بارگذاری شده است. همچنین در دوره اول متوسطه در پایه هفتم 22 عنوان محتوا بالغ بر 660 دقیقه، در پایه هشتم 25 عنوان محتوا بالغ بر750 دقیقه و در پایه نهم 55 عنوان محتوا بالغ بر1650 دقیقه محتوا تولید و بارگذاری شده است.

جعفر زنجانی رئیس اداره دوره اول و دوم متوسطه نظری در پایان گفت: ضمن تشکر از زحمات دبیران و مدیران و عوامل موثر در تولید و انتشار محتواهای آموزشی تاکید کرد: با توجه به تولید، تدوین و بارگذاری 322 عنوان محتوای آموزشی بالغ بر 11860 دقیقه توسط اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری، آرزومندیم هرچه سریع­ تر با ریشه کن شدن بیماری کووید-19 شاهد دایر بودن آموزش های حضوری در مدارس باشیم که با حمایت های همه جانبه مدیر کل محترم تا آن روز با تمام توان و قوا نسبت به تولید محتواهای آموزشی ادامه خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار