اولین شورای امر به معروف و نهی از منکر در مدیریت آموزش و پرورش شهریار برگزارشد

شهریار (پانا) - اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره آموزش و پرورش با حضور اعضا کارگروه این شورا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن شورا مدیریت آموزش و پرورش شهریار برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۴۴۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اولین شورای امر به معروف و نهی از منکر در مدیریت آموزش و پرورش شهریار برگزارشد

معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهریار با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) «أَنَّ الْأَمْرَ بِالْمَعْرُوفِ وَ النَّهْيَ عَنِ الْمُنْكَرِ دُعَاءٌ إِلَى الْإِسْلَام» امر به معروف و نهى از منکر دعوت به اسلام است، در ابتدای سخنان خود گفت: برای زنده ماندن جامعه اسلامی امر به معروف و نهی از منکر تکلیف الهی است چرا که عامل اصلی بقای اسلام و فلسفه قیام امام حسین (ع) این مهم بوده است.

امین نوروزی در ادامه بیان داشت: این فریضه‌ یک تکلیف دولتی نیست و همه موظف‌اند در ترویج معروفات و نهی منکرات بکوشند و نباید از هیچ تلاشی در این امر دست بردارند .

این مقام مسئول با اشاره به اجرای گفتمان دینی و سه شنبه‌های مهدوی در ‌فضای مجازی با حضور روحانیون طرح امین مدارس در راستای ترویج این امر بیان کرد: تجلیل از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر از جمله برنامه‌های این شورا قرار دارد و ما بر آنیم که از این طریق دانش‌آموزانی صالح و نیکو تحویل جامعه اسلامی و ایرانی بدهیم.

او در آخر تصریح کرد: نمایشگاهی نیز تحت عنوان «همه مسئول هستیم» برای ترویج خوبی‌ها با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر در لیست برنامه های اجرایی در خصوص این موضوع قرار گرفت و با توجه به شرایط حاکم بر جامعه در ایام کرونا برگزاری دوره های مجازی آموزش خانواده با این مضمون برگزار خواهد شد .
اعضا این شورا نیز ضمن تاکید بر احیاء و بسط فریضه امر به معروف، فضاسازی محیطی در ارتباط با این موضوع و همچنین تشویق و معرفی معروفات در دستگاه آموزش و پرورش پیشنهاد را کردند.

خبرنگار: سارا وثاق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار