روند کاهشی مراجعه کنندگان مبتلا به کووید 19 در زاهدان

زاهدان (پانا) - رئیس بیمارستان بوعلی زاهدان با اعلام اینکه روند ورود بیماران مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان بوعلی زاهدان کاهشی است گفت خوشبختانه با اعمال محدودیت ها از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، کاهش موارد ابتلا به کرونا ویروس اتفاق افتاده، اما این موضوع به معنی ایجاد وضعیت پایدار نیست و در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، وضعیت شکننده خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
روند کاهشی مراجعه کنندگان مبتلا به کووید 19 در زاهدان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، شهاب الدین مشایی اظهار کرد: هم اکنون 34 بیمار در بخش های بیمارستان بوعلی زاهدان بستری هستند که بر اساس آزمایشات انجام شده ابتلای 24 نفر از آنها به کووید-19 قطعی است.
وی افزود: هم اکنون 3 بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بوعلی زاهدان بستری هستند و متاسفانه در شبانه روز گذشته یک نفر از بیماران، با وجود دریافت خدمات استاندارد جان خود را از دست داده است.
مشایی یادآور شد: مراجعه زود هنگام افراد مبتلا به کرونا به مراکز درمانی باعث درمان به موقع فرد می شود و در بیمارانی که بستری شدن در بیمارستان برای آنان لازم نیست بنا بر توصیه پزشک قرنطیه فرد در اتاق مجزا صورت می پذیرد و در این موارد اصول قرنطینه خانگی باید به طورکامل رعایت شود تا سایر اعضای خانواده به کرونا مبتلا نشوند.
وی در پایان با توجه به شروع بارندگی های فصلی توصیه کرد: در صورت بارش باران و خیس شدن ماسک بلافاصله شهروندان ماسک خود را تعویض کنند و به هیچ عنوان از ماسک خیس استفاده نکنند، همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و شستشوی دست ها با آب و صابون را تنها راه مقابله و پیشگیری ویروس کرونا عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار