پرداخت ۴۶۲ میلیارد تومان تسهیلات از محل اشتغال پایدار روستایی

اردبیل(پانا)- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل عنوان کرد از سال ۹۷ تاکنون حدود ۴۶۲ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری برای فعالیت های اقتصادی پرداخت شده است.

کد مطلب: ۱۱۴۴۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت ۴۶۲ میلیارد تومان تسهیلات از محل اشتغال پایدار روستایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، ارژنگ عزیزی در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: این تسهیلات ارزان قیمت برای اشخاص حقیقی و حقوقی و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان اردبیل پرداخت شده است.

او افزود: این مبلغ برای ۳هزارو ۹۸۰ نفر بوده و اشتغال پیش بینی شده برای آن ۴هزار۸۰۰ نفر خواهد بود.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در بازدید اخیر نمایندگان نهاد ریاست جمهوری از طرحهای جهش تولید در استان، طرح های در دست اجرا مورد ارزیابی قرار گرفت که در حوزه اقتصادی با مقایسه سایر استان ها بسیار مطلوب اعلام شده است.

عزیزی تصریح کرد: با راه اندازی بخش اعظم این طرح ها تا پایان سال جاری و برخی نیز در سه ماهه اول سال آینده شاهد جهش قابل توجه در تولید و اشتغال استان خواهیم بود و تاثیرگذاری برخی از این طرح ها فرامنطقه‌ای و ملی خواهد بود.

دراین جلسه صدیف بدری، نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز نظر و پیشنهاد خود را تشریح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار