نام تیم جدید برانکو ایوانکوویچ لو رفت

تهران (پانا) - سرمربی اسبق پرسپولیس به زودی قرارداد رسمی خود با یک تیم باشگاهی مشهور را امضا خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
نام تیم جدید برانکو ایوانکوویچ لو رفت

برانکو ایوانکوویچ که در دوران مدیریت ایرج عرب در پرسپولیس این باشگاه را ترک کرد و راهی حاشیه خلیج فارس شد، به نظر می‌رسد قرارد نیست پس از پرسپولیس فعلا رنگ روزهای خوب را ببیند.

مرد کروات محبوب ایرانی‌ها پس از فسخ قرارداد با پرسپولیس راهی تیم الاهلی عربستان شد اما عربستانی‌ها براساس عادت همیشگی کشورهای حوزه خلیج فارس برای نتیجه‌گیری تیمشان صبر نداشتند و خیلی زود حکم اخراج برانکو را صادر کردند. پس از اخراج از الاهلی، در حالی که حضور برانکو در تیم ملی فوتبال ایران تقریبا قطعی شده بود اما شرایط عقد قرارداد امضا نشد و او هدایت تیم ملی فوتبال عمان را بر عهده گرفت.

دقایقی قبل رسانه‌های کشور امارات با انتشار خبری فوری مدعی شدند که برانکو ایوانکوویچ به زودی قراردادش با فدراسیون فوتبال عمان فسخ خواهد شد و با عقد قراردادی رسمی هدایت تیم شباب الاهلی امارات را بر عهده خواهد گرفت، تیمی که در پیش از این از علی کریمی اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در ترکیب خود استفاده می‌کرد.

جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم ملی فوتبال عمان در حالی خواهد بود که تیم ملی این کشور از زمان حضور برانکو حتی یک بازی دوستانه هم نداشته است و حالا مشخص نیست علت این جدایی چه موضوعی بوده و مسئولان فدراسیون فوتبال عمان با چه استدلالی حاضر به قطع همکاری با برانکو خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار