مدیرکل بازرسی و ارزشیابی شهرداری تبریز خبر داد:

راه اندازی اپلیکیشن ۱۳۷ جهت ارائه شکایات و انتقادات شهروندان

تبریز(پانا) - مدیرکل بازرسی و ارزشیابی شهرداری تبریز از راه اندازی اپلیکیشن ۱۳۷ جهت ارائه شکایات و انتقادات شهروندان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی اپلیکیشن ۱۳۷ جهت ارائه شکایات و انتقادات شهروندان

به گزارش شهریار، تراب محمدی امروز با اعلام این خبر گفت: در راستای سهولت تماس و برقراری ارتباط شهروندان با مرکز ۱۳۷ و اداره کل بازرسی و ارزشیابی شهرداری تبریز، اپلیکیشن ۱۳۷ طراحی و در دسترس عموم شهروندان قرار گرفت.

او افزود: بر این اساس شهروندان تبریزی می توانند درخواست ها، انتقادات و شکایات خود را هم به صورت مکتوب و هم به صورت تصویری به بازرسی و مرکز ۱۳۷ شهرداری تبریز ارائه کنند.

مدیرکل بازرسی و ارزشیابی شهرداری تبریز بیان کرد: با این اپلیکیشن، درخواست ها و شکایات مردم توسط مرکز ۱۳۷ شهرداری تبریز ارزیابی شده و پس از ارجاع به مناطق و یا سازمان ها، بازخورد آن به شهروند تماس گیرنده اطلاع داده می شود.

محمدی گفت: همچنان سامانه خدمات رسانی و نظارت شهروندی ۱۳۷ با ۳۰ خط تلفن جهت پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در اختیار شهروندان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار