معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان:

مزایای فاز سوم شبکه شاد سرعت بالاتر و امکان بارگذاری بیشتر است

اصفهان (‍ پانا) - راه‌اندازی فاز سوم شبکه شاد محاسنی به دنبال دارد که مهمترین مزیت این فاز داشتن سرعت بالاتر و امکان بارگذاری اطلاعات بیشتر است و این روند در آموزش دانش‌آموزان ابتدایی بسیار کمک کننده خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۴۴۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مزایای فاز سوم شبکه شاد سرعت بالاتر و امکان بارگذاری بیشتر است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان لیلاسادات ابطحی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه شبکه شاد یک اپلیکیشن جوان و ملی است، در گفت و گو با پانا اظهار کرد: باید آموزش و پرورش احساس غرور داشته باشد که با شیوع همه گیری ویروس کرونا در کشور، در فرصت بسیار کم و با همکاری همراه اول این اپلیکیشن را طراحی کرد و در فضایی که بسیاری از همکاران فرهنگی نگران آموزش بودند با موفقیت این مورد را پیگیری کرد.
وی با بیان اینکه هر روز که می‌گذرد قابلیت‌های این اپلیکیشن در حال افزایش است، افزود: در هفته گذشته بر روی سرعت این اپلیکیشن به شدت کار شده است و هر روز در حال ارتقای آن هستند. به زودی شاهد ارتقا و و راه اندازی فاز سه شبکه شاد خواهیم بود که این اپلیکیشن به لحاظ کارایی و سرعت توانمندی زیادی خواهد داشت.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، تصریح کرد: کلاس اولی‌ها در آموزش آنلاین در بحث صداکشی و یادگیری حروف دشواری‌هایی دارند همکاران فرهنگی در کلاس اول افراد باتجربه و پرکاری هستند و سعی آنها بر این بوده که در این زمینه کار را به درستی پیش ببرند. البته همه معلمان به این مسئله آگاه هستند که کار کردن در فضای مجازی برای آنها تجربه جدیدی است.
ابطحی ادامه داد: از سوی دیگر در این زمینه نگرانی هم وجود داشت که در این اپلیکیشن قابلیت‌های مورد نظر همکاران فرهنگی ارائه نشده باشد، به همین دلیل راهبران آموزشی، گروه‌های درسی و محتواسازی را انجام دادند و در حال حاضر این محتواها را در اختیار دارند و نظارت‌های مرتبی نیز انجام می‌شود تا اگر در گروه‌های آموزشی احساس ضعفی بود با پیگیری سرگروه‌ها و حمایت آنها محتواها به وسیله گروه پیگیری شود و آسیب‌ها را به حداقل برسانیم.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، خاطرنشان کرد: امیدواریم که در آینده بتوانیم این رصد را عمیق‌تر انجام دهیم و فرصتی فراهم شود تا بتوانیم دانش آموزانی که دچار ضعف هستند را به صورت بیشتری تحت پوشش قرار دهیم. ابطحی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی فاز سوم شبکه شاد محاسنی به دنبال دارد، گفت: مهمترین مزیت این فاز داشتن سرعت بالاتر و امکان بارگذاری اطلاعات بیشتر است و این روند در آموزش دانش آموزان ابتدایی بسیار کمک کننده خواهد بود.
وی در توصیه به خانواده‌ها، تاکید کرد: برای آموزش و پرورش تحقق عدالت آموزشی اهمیت بالایی دارد و با تلاش دسته جمعی و هم‌افزایی تمام مدیران، راهبران، کارشناسان این امر مهم میسر می‌شود و تمایل فرهنگیان نیز همین بوده که این اتفاق بیفتد و شاهد عدالت آموزشی باشند.
ابطحی اضافه کرد: حرکت از آموزش سنتی به سمت یادگیری الکترونیکی یکی از چرخش‌های تحول آفرین در حال اجرا در زیست بوم جدید بوده که در شرایط کرونایی شاهد آن هستیم. این اتفاق نقش خانواده را بسیار حائز اهمیت کرده و در آموزش مجازی هدایت، حمایت و نظارت پشتیبان دانش آموز اهمیت بسیاری دارد.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، با اشاره به اینکه در شرایط کنونی همراهی خانواده، صبر و حوصله آنها بسیار مهم است، عنوان کرد: هدف همه فرهنگیان رشد دانش‌آموزان در سطح توان آنها در آموزش آنلاین است و با وقوع این اتفاق می‌توان به رشد جمعی رسید. دیدگاه آموزش و پرورش مساعدت خانواده در این زمینه است و باید خانواده‌ها نیز همراه آموزش و پرورش باشند تا با ایستادگی در کنار معلمان بتوانند این مسیر را با موفقیت به پایان ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار