کشف ۳۲۵ میلیارد انواع کالا و ارز قاچاق طی هفته گذشته در کشور

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳۲۵ میلیارد ریال طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۳۲۵ میلیارد انواع کالا و ارز قاچاق طی هفته گذشته در کشور

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلال امینی با اعلام این مطلب اظهار داشت: با اقدامات تخصصی و تلاش‌های شبانه روزی مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی هفته گذشته، انواع کالای قاچاق از جمله سیگار، ارز و دام سبک را در کشور کشف شد.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی، طرح تشدید اقدامات کنترلی محصولات دخانی قاچاق از طریق استان‌های مرزی و جنوبی اجرا و مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان‌های هدف طی عملیات‌های جداگانه، بیش از سه میلیون نخ سیگار قاچاق حین ورود به کشور، ۱۱۷ میلیارد ریال انواع ارز و یک هزار و ۱۳۵ رأس دام در حال خروج از کشور را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا و ارزهای مکشوفه را ۳۲۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه هشت دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیرکه پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ امینی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری، امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در خصوص مبارزه با قاچاق کالا گفت: در حوزه قاچاق کالا و ارز همچنان برخورد قاطعانه با دانه درشت‌ها در دستور کار این پلیس قرار دارد.

وی از هموطنان خواست که در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار