توانمندسازی دبیران درس تفکر و سبک زندگی مناطق 21گانه شهرستان‌های استان تهران

تهران(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری دوره های توانمندسازی مجازی ویژه دبیران درس تفکر و سبک زندگی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی دبیران درس تفکر و سبک زندگی مناطق 21گانه شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی در این رابطه گفت: اولین وبینار توانمندسازی دبیران درس تفکر و سبک زندگی شهرستان‌های استان تهران با موضوع "استفاده از ابزار آنلاین در تدریس و سنجش" به منظور کیفیت‌بخشی به فرآیند تدریس مجازی درس تفکر و سبک زندگی پایه‌های هفتم و هشتم در 28 آبان ماه سال جاری برگزار شد.

او ضمن تاکید بر رشد صلاحیت حرف‌های مربیان و معاونان پرورشی، مشاوران و سایر دبیران درس تفکر و سبک زندگی ادامه داد: با توجه به انتظارات عملکردی از تدریس این درس منطبق با سند تحول بنیادین، مسائلی همچون استفاده از فناوری، روش‌های نوین تدریس و راه‌های جلب مشارکت دانش‌آموزان در تدریس فعال، در محتوای آموزشی لحاظ شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: یکی دیگر از اهداف طراحی دوره‌های آموزشی مجازی دبیران، تقویت انگیزه برای شرکت در هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس مذکور است.

هاشمی در پایان عنوان کرد: آموزش‌های مجازی در قالب وبینار و سایر رسانه‌های ارتباطی، طی چند مرحله در طول سال تحصیلی، با تببین اهداف رفتاری و شکلگیری یک محتوای خوب در جریان یاددهی‌یادگیری برگزار خواهد شد و امید است با همراهی دبیران درس تفکر و سبک زندگی، نسبت به ارائه اثربخش الگوهای نوین تدریس متناسب با فضای مجازی و شرایط روز جامعه بتوانیم گام‌های موثر برداریم و در آموزش سبک زندگی مبتنی بر آموزه‌های تربیتی به دانش‌آموزان، پیشگام باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار