راه اندازی نمایشگاه مجازی منطقه۱۷ در جهت تجربه گردانی بین مدارس است

تهران(پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه۱۷، هدف از راه اندازی نمایشگاه مجازی در منطقه۱۷ را ایجاد هم افزایی و تجربه گردانی بین مدارس و ایجاد انگیزه در مدارس و دانش‌آموزان بیان کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی نمایشگاه مجازی منطقه۱۷ در جهت تجربه گردانی بین مدارس است

طاهره پورمحمود، درگفت و گو با پانا ضمن تشکر از تلاش های مجدانه همکاران حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی در ایام سخت مجازی با وجود تمامی مشکلات قدردانی کرد و گفت: مجاهدت آموزشی و پرورشی جامعه بزرگ فرهنگیان در شرایط موجود بر کسی پوشیده نیست و این قشر فرهیخته نشان دادند که مانند سابق در صحنه حاضرند و به عنوان افسران سپاه پیشرفت کشور تمامی سعی خود را در تربیت نیروی انسانی کارآمد به کار گرفته اند و تا حصول نتیجه مطلوب و قرار دادن نسل جوان در مسیر حیات طیبه تلاش خواهند کرد.
پورمحمود درادامه گفت: با عنایت به اینکه رسالت اصلی حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی تربیت نسل آینده است، بنابراین ضروری است همکاران این حوزه جهت اینکه بتوانند به درستی این وظیفه خطیر را به انجام برسانند الگوی عملی و رفتاری برای سایرین باشند و مجموعه باید با آرامش، همدلی و همکاری صمیمانه ضمن اینکه یک تیم موفق و کارآمد را به عنوان الگو در جامعه به معرض نمایش بگذارند، این آرامش را به اطرافیان خود نیز هدیه کنند.
پورمحمود ضمن اشاره به برنامه‌های آینده در حوزه‌های مختلف، تاکید کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه ارتباط حضوری با مخاطبین وجود ندارد، لازم است با خلاقیت و ابتکار برنامه‌هایی برای فضای مجازی ترتیب داده شود تا از جذابیت لازم و کافی برای مخاطب برخوردار باشد و بتواند تاثیرات لازم را جهت نیل به اهداف مورد نظر داشته باشد.
پورمحمود گفت: از برنامه‌های مهم در حال حاضر برگزاری مسابقات مختلف مثل مسابقات قرآنی، فرهنگی هنری پرسش مهر، تجارب تربیتی، نوجوان سالم و غیره است که لازم است با جدیت دنبال شود و ضمن محوریت قرار دادن حضور حداکثری در مرحله مدرسه و منطقه‌ای به موضوع نخبه پروری و پرورش استعدادهای موجود در بین دانش آموزان عزیز توجه داشته باشیم تا دانش آموزان با آمادگی بتوانند در مراحل بالاتر توانایی خود را در موضوعات مورد علاقه شان محک بزنند.
پورمحمود سپس ضمن اشاره به ایجاد نمایشگاه مجازی دائمی در بستر شبکه شاد گفت: این نمایشگاه با هدف هم‌افزایی هم اندیشی تجربه گردانی و ایجاد انگیزه در مدارس و دانش‌آموزان ایجاد شده است و خداوند را شاکریم که توفیق داد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه به زیارت مجازی مزار شریف امام رضا علیه السلام نائل آییم و آغاز به کار نمایشگاه را به این اتفاق مهم و مبارک متبرک کنیم.
پورمحمود در ادامه از خلاقیت سازمان دانش آموزی در تشکیل مدرسه پیشتازان قدردانی و تاکید کرد: در فعالیت های این مدرسه جهت آموزش دانش آموزان پیشتاز و توانمندسازی مربیان از کارهای خوب، خلاقانه و جدید بومی استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار