مسئول پیشگیری و سلامت آموزش و پرورش ملارد:

مسابقه هنری سازمان جهانی بهداشت برای دانش‌آموزان

ملارد(پانا)- سازمان جهانی بهداشت مسابقه نقاشی با موضوع محافظت از خود و خانواده در مقابل کرونا با هدف آشنایی دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها با کووید ۱۹ برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۴۴۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه هنری سازمان جهانی بهداشت برای دانش‌آموزان

به گزارش پانا، مسئول سلامت و پیشگیری آموزش و پرورش ملارد از فراخوان WHO در مورد مسابقه نقاشی برای دانش آموزان با موضوع « محافظت از خود و مردم در برابر بیماری همه‌گیر کووید 19 » به صورت مجازی خبر داد.

محمدی در مورد شرایط شرکت در این مسابقه به پانا گفت: دانش‌آموزان ۸ تا ۱۸ ساله می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند همچنین آثار باید بر روی کاغذ طراحی شود و تصویر اسکن شده آن از طریق ایمیل به دفتر نمایندگی سازمان جهانی بهداشت اداره کل روابط بین‌الملل وزارت بهداشت ارسال شود.

محمدی خاطرنشان کرد: سازمان جهانی بهداشت آثار ارسالی را در دفتر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت قاهره مصر داوری می‌کند و نسخه اصلی آثار را برنمی‌گرداند.

محمدی افزود: حداکثر مهلت ارسال آثار تا تاریخ 10 دی ماه سال جاری به آدرس ایمیل whoartcovid@gmail.com است و سعی آموزش و پرورش و مدارس بر این است تا از طریق شبکه شاد به دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی شود و حداکثر دانش‌آموزان در این مسابقه هنری شرکت کنند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار