معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر:

طرح آموزش رایگان نوآموزان پیش دبستانی در استان بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر(پانا)_ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت طرح آموزش رایگان نوآموزان پیش دبستانی در استان بوشهر اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۴۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح آموزش رایگان نوآموزان پیش دبستانی در استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، محمود قاسمی با اشاره به ضرورت تعلیم و تربیت نوآموزان پیش دبستانی، اظهار کرد: در شرایط کرونایی که نوآموزان دسترسی مناسبی به مراکز پیش دبستانی در سطح استان ندارند، آموزش ابتدایی استان دسترسی لازم را برای نوآموزان ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: طرح ملی پوشش سراسری و آموزش رایگان نوآموزان پیش دبستانی در استان بوشهر اجرا می‌شود و نوآموزان، تحت حمایت این طرح قرار خواهند گرفت.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر از عضویت و ثبت نام رایگان نوآموزان در کلاس‌های مجازی خبر داد و یادآور شد: والدین با حضور در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق می‌توانند نوآموز خود را به صورت رایگان در سامانه سناد ثبت نام کنند.

قاسمی تصریح کرد: عضویت و ثبت نام در سناد مجوز حضور نوآموزان در کلاس‌های مجازی است و ثبت نام نکردن نوآموزان در این موجب محرومیت نوآموز از عضویت رایگان نوآموزان در کلاس‌های مجازی است.

وی با بیان اینکه والدین پس از ثبت نام نوآموزان در سامانه سناد، کد دانش آموزی دریافت خواهند کرد، افزود: نوآموزانی که کد لازم را از سامانه سناد دریافت کرده باشند به عنوان دانش آموز در سامانه شاد شناسایی می‌شوند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر، دوره آموزش و پرورش پیش دبستانی را بسیار ضروری دانست و ادامه داد: فراگیری این دوره باید مورد توجه والدین باشد تا در صورت ثبت نام دانش آموز در کلاس اول، کودک آمادگی لازم را برای آموختن مفاهیم داشته باشد.

قاسمی از شروع کلاس‌های مجازی در شاد خبر داد و خاطرنشان کرد: محتواهای آموزشی متناسب با نوآموزان تولید و در شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) بارگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار