دبیر ستاد انتخابات: مقدمات انتخابات شوراهای اسلامی فراهم شده است

تهران (پانا)- دبیر ستاد انتخابات کشور از تمهید مقدمات انتخابات شوراهای اسلامی خبر داد و گفت ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراها در سطح شهر از ۲۰ اسفند ماه و در سطح روستاها و تیره‌های عشایری از ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۰ آغاز و به مدت یک هفته ادامه می‌یابد

کد مطلب: ۱۱۴۴۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
دبیر ستاد انتخابات: مقدمات انتخابات شوراهای اسلامی فراهم شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید اسماعیل موسوی افزود: در مهلت قانونی ثبت نام، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها میزبان داوطلبان عزیز خواهند بود و داوطلبان باید پس از دریافت گواهی عدم سوء پیشینه، اقدام به پیش ثبت نام الکترونیکی کرده و برای نهایی سازی آن به فرمانداری یا بخشداری مربوطه مراجعه کنند. همچنین فرمانداران و بخشداران موظف هستند پس از بررسی مدارک ثبت نام و تایید آن، رسید ثبت نام قطعی را به داوطلبان تحویل دهند.

مدیر کل انتخابات اظهار داشت: بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراها، داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوء پیشینه خود را که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد ارائه کنند لذا داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز تیره‌های عشایری می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر خدمات قضایی یا دفاتر پلیس +۱۰ و یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی به آدرس www. adliran.ir نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه خود اقدام کنند.

انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار