مسئول سازمان دانش‌آموزی شهرستانهای استان تهران:

دانش‌آموزان در مجلس دانش‌آموزی تمرین آزاداندیشی می‌کنند

تهران(پانا)- مسئول سازمان دانش‌آموزی شهرستانهای استان تهران در اولین نشست مجلس دانش‌آموزی در حوزه پسران که با حضور مسئولین استانی و اعضای مجلس به صورت لایو در شبکه شاد برگزارشد، گفت: مجلس دانش‌آموزی محل تبادل اندیشه‌ها و تضارب نظرهای دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۱۴۴۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان در مجلس دانش‌آموزی تمرین آزاداندیشی می‌کنند

ابوالحسن قلی‌زاده در این نشست ضمن برشمردن اهداف، وظایف و اختیارات مجلس دانش‌آموزی گفت: بر اساس انتخاباتی که در تابستان گذشته انجام شد، اعضای هیئت رئیسه این مجلس که شامل رئیس، نائب رئیس، کارپرداز و منشی می‌شود مشخص شده است که مهمترین وطیفه هیئت رئیسه مدیریت اعضا و ترغیب و تشویق آن‌ها به فعالیت و شرکت فعالانه در جلسات است.

او با اشاره به بیماری کرونا و لزوم برگزاری جلسات به صورت غیرحضوری گفت: یکی از مزیت‌های برگزاری جلسات به صورت غیرحضوری امکان حضور حداکثری اعضا در نشست‌هاست.

قلی‌زاده درباره روند فعالیت مجلس و طرح دغدغه‌های اعضا گفت: با مشخص کردن موضوع جلسه و آماده کردن مشکلات می‌توان از مسئولین مربوطه خواست که در جلسه آتی شرکت کرده و ضمن شنیدن دغدغه نمایندگان، پاسخگوی سوالات عزیزان نیز باشند.

مسئول سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران با تاکید بر این‌که مجلس دانش‌آموزی صدای دانش‌آموزان است ادامه داد: مجلس دانش‌آموزی در استان دارای ۵ کمیسیون است: کمسیون فرهنگی هنری و اجتماعی، کمیسیون علمی و آموزشی، کمسیون اخلاقی و تربیتی، کمیسیون ورزش و سلامت و کمسیون ارتباطات و فناوری که دانش‌آموزان در این کمسیون‌ها به صورت تخصصی به این موضوعات در حوزه دانش‌آموزی و نظام و تعلیم و تربیت می پردازند و با توجه به تعداد 50 نفری اعضای مجلس در استان ما هر کمسیون شامل 10نفر از دانش‌آموزان خواهد بود.

مسئول سازمان دانش‌آموزی شهرستانهای استان تهران ابراز امیدواری کرد که با فعالیت اعضای دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی بتوان به اهداف موردنظر از جمله گسترش فرهنگ مشارکت جویی، مسئولیت پذیری و گفتگو و همچنین فراهم کردن زمینه مشارکت فکری و عملی دانش‌آموزان در عرصه های مختلف آموزش و پرورش دست یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار