اولین نشست مجلس دانش‌آموزی در حوزه پسران در شهرستان‌های تهران

تهران( پانا)- اولین نشست مجلس دانش‌آموزی در حوزه پسران با حضور مسئولین استانی و اعضای مجلس به صورت لایو در شبکه شاد برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین نشست مجلس دانش‌آموزی در حوزه پسران در شهرستان‌های تهران

در این نشست پس از صحبت‌های رئیس سازمان دانش‌آموزی شهرستانهای تهران، امینی منشی دهمین مجلس دانش‌آموزی با بیان پاره‌ای از مشکلات درخصوص آموزش مجازی در دوران کرونا خواستار بررسی مسائل این حوزه شد.

امینی با اشاره به عدم جامعیت برنامه آموزشی مدارس از طریق فضای مجازی به طولانی بودن ساعات آموزش اشاره کرد و بر تبعات منفی استفاده طولانی کودکان از وسایل ارتباطی الکترونیکی چه به لحاظ فیزیکی و چه بعد روانی تاکید کرد.

منشی دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی خواستار جامعیت برگزاری آزمون‌های پایان ترم مدارس شد و گفت: عدالت آموزشی موضوعی است که باید در این شرایط به آن توجه کرد و از آن‌جا که شرایط برای درس خواندن بسیار مشکل شده امیدوارم برنامه‌ریزان آموزشی برای دانش‌آموزان و مسائلی که با آنها روبرو هستند چاره‌ای بیاندیشند.

سپس قلی‌زاده مسئول سازمان دانش‌آموزی شهرستانهای تهران ابراز امیدواری کرد که هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد تا معاون آموزشی اداره‌کل در نشست آتی مجلس دانش‌آموزی حضور یافته و دغدغه‌های آموزشی بچه‌ها را شنیده و پاسخگوی سوالات آنها باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار