رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز خبر داد:

سی تی اسکن بیمارستان کمالی افتتاح شد

کرج (پانا)- صبح امروز سی تی اسکن بیمارستان کمالی با حضور رییس دانشگاه و معاونین افتتاح و از این مرکز بازدید به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
سی تی اسکن بیمارستان کمالی افتتاح شد

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی البرز ؛ صبح امروز رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز به همراه معاونین و هیات همراه از بیمارستان کمالی بازدید و سی تی اسکن این بیمارستان را افتتاح کردند.
فتحی رییس دانشگاه ضمن تبریک روز 16 آذر عنوان کرد : این روز یادآور شهدای دانشجویی است که سال 1322 برای دفاع از این مرز و بوم جان فشانی کردند تا ما امروز بتوانیم در دانشگاه رسالت آموزشی و درمانی خود را دنبال کنیم.
وی خاطر نشان کرد: ما همواره شنوای مسائل و مشکلات همکاران هستیم و تمام همت خود را به کار می گیریم تا مسائل مرتفع شود . راه اندازی اعمال لاپاراسکوپی در این بیمارستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و خرید دستگاه لیگاشور باید در دستور کار قرار گیرد و با توجه به پتانسیل موجود در اساتید هیات علمی این خدمات به بیماران ارائه شود .
رئیس دانشگاه تاکید کرد در بیمارستان آموزشی درمانی ، آموزش و درمان به هیچ عنوان نباید فدای درآمد شود و در خیلی موارد ممکن است متضرر شویم اما آموزش باید به درستی انجام شود . برای موفقیت بیمارستان باید مشورت پذیر باشیم و در همه امور مشاوره بگیریم .

وی بیان کرد: دو مورد از شاخص های خیلی مهم که مرگ مادری و مرگ نوزاد است در این بیمارستان کنترل می شود و از اهمیت ویژه ای برخوردار است . گروه زنان و اطفال باید تقویت شوند و جذب افراد فوق تخصص و فلوشیپ انجام شود . بین گروه ها همکاری و وحدت موجب ارتقا روزافزون بیمارستان میشود .
فتحی در پایان از پرسنل پرستاری نیز کمال تشکر و قدردانی را داشت .

فتحی رییس دانشگاه، در پایان بازدید خود از بیمارستان به مدیریت پرستاری و مامائی بیمارستان تاکید کرد:
پیام آرزوی سلامتی و خسته نباشید من را به همه همکاران خود منتقل کنید و به آنان اطمینان دهید دانشگاه برای حل مشکلات کادر پرستاری حداکثر تلاش خود را می‌کند.

در ادامه ساره محمدی معاون درمان دانشگاه گفت : یکی از گروههایی که بیش از سایرین در معرض خطرند، مادران باردار هستند و‌ این مرکز نیز تنها مرکز دانشگاهی است که با حجم بالای مراجعین مشغول خدمت رسانی است و به جهت پیشگیری از عوارض مادر و نوزاد، این موضوع حائز اهمیت میباشد.

وی تصریح کرد : در بازه زمانی فعلی که بیمارستانها با تمام ظرفیت برای مقابله با ویروس کرونا پیش‌قدم شده‌اند این مرکز نیز با برقراری تعامل و هماهنگی با مسئولین دانشگاهی و با محوریت اهمیت سلامت مادران باردار و با برنامه ریزی های صورت گرفته جهت ارائه خدمات بهینه به مادران باردار و انجام بازدیدهای مدیریتی، جلسات متعددی نیز با صاحبان فرایند برگزار شده و پیگیری رفع برخی چالش ها در دست اقدام میباشد.

در ادامه شهروز یزدانی معاون آموزشی دانشگاه اظهار داشت : همانطور که میدانید مرکز آموزشی درمانی کمالی، مرکز جنرال با گرایش زنان میباشد و یکی از شاخصهای اساسی گروه بالینی بیمارستان، پیشگیری از مرگ مادران بعنوان یکی از اهداف حوزه سلامت زنان میباشد که انشاله بتوان با برنامه ریزی دقیق دست اندرکاران و انجام مراقبت های لازم در این دوران، به این هدف دست یافت و ما نیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به شاخص های مورد نظر وزارت بهداشت در بیمارستان با حضور اعضاء هیات علمی دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار