درجلسه کمیته تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش ناحیه یک ری؛

شعار «پژوهش، اگاهی، دانایی، زندگی» برای هفته تحقیق و پژوهش تعیین شد

شهرری(پانا)- جلسه کمیته تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش ناحیه یک ری، با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های هفته تحقیق و پژوهش با حضور اعضای این کمیته برگزار شد و شعار «پژوهش، اگاهی، دانایی، زندگی» برای این هفته تعیین شد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
شعار «پژوهش، اگاهی، دانایی، زندگی» برای هفته تحقیق و پژوهش تعیین شد

محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت تحقیق و‌ پژوهش اظهار کرد: پژوهش و تحقیق در جامعه‌ای توسعه پیدا می­‌کند که نظام آموزشی و فرهنگی، زمینه و بستر مناسب برای آن را تدارک دیده باشد. در همین راستا لازم است که تحقیق را در کنار آموزش به عنوان یکی از اهداف بسیار مهم تعلیم و تربیت مورد توجه قرار داد.
نوروزیان تصریح کرد: معلمان در این میان دارای وظیفه بسیار مهم و حساسی هستند که می‌توانند علاوه بر فعالیت‌های تحقیقاتی روح و انگیزه تحقیق و روش‌های درست پژوهش را در میان دانش‌آموزان پرورش دهند.
او در تشریح برنامه‌های هفته پژوهش در سال جاری گفت: از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته می‌توان، تقدیر از فرهنگیان پژوهشگر، برگزاری وبینار آموزشی تحقیق و پژوهش ویژه رابطین پژوهش، معرفی کتاب‌های تألیف شده توسط همکاران فرهنگی منطقه به سایرین، تقدیر از دانش‌آموزان مؤلف و معرفی آنها به فرهنگیان، معرفی منتخبین محتواهای الکترونیکی تولید شده توسط همکاران فرهنگی، برگزاری نمایشگاه مجازی از یافته‌های پژوهشی فرهنگیان ناحیه و معرفی رابطین پژوهش از طرف مدارس به اداره نام برد.
همچنین طی این جلسه، در خصوص اهمیت تحقیق و پژوهش صحبت شد و شعار هفته تحقیق و پژوهش ناحیه یک شهر‌ری در سال تحصیلی جاری با عنوان «پژوهش، آگاهی، دانایی، زندگی» تعیین شد.
شایان ذکر است هفته پژوهش از ۲۲ آذر ماه آغاز و تا ۲۹ آذر ادامه دارد.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار