سخنگوی سپاه: ترور شهید فخری زاده با هدایت ماهواره ای انجام شد

تهران (پانا)- سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه اقدامات صهیونیست ها بی پاسخ نخواهد ماند این رژیم را اشغالگر و فاقد ریشه تمدنی توصیف و تصریح کرد جلوگیری از دستیابی کشورهای اسلامی به وِیژه جمهوری اسلامی ایران به سرشاخه‌های علم از مهم‌ترین اهدف صهیونیست ها است؛ اما ایران اسلامی به برکت خون شهدا دستاوردهای علمی زیادی کسب کرده است .

کد مطلب: ۱۱۴۴۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی سپاه:  ترور شهید فخری زاده با هدایت ماهواره ای انجام شد

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در مراسم گرامیداشت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده ورونمایی و اکران فیلم مستند اولین شهید مدافع حرم هرمزگان گفت: رزمندگان هرمزگانی در دوران دفاع مقدس که در لشکر پر افتخار ثارالله به فرماندهی شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی حضور داشتند و رشادت های بی مثالی از خود نشان می دادند و هم در دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها حضور داشتند و همگان شاهدجان فشانی امثال شهید عبدالحمید سالاری و تختی نژاد بودند.

سردار شریف با بیان اینکه در ترور شهید فخری زاده از ابزار الکترونیکی پیشرفته با هدایت ماهواره‌ای استفاده شد و سر تیم حفاظت شهید فخری زاده جان فشانی مثال زدنی در صحنه داشت،گفت:صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند اقداماتشان بی پاسخ نخواهد ماند و این موضوع در سال‌های اخیر به آن‌ها ثابت شده است.

وی تصریح کرد : از همان ابتدای انقلاب، آمریکایی‌ها سر سازش با ملت ایران نداشتند چرا که پیش از پیروزی انقلاب تمام امورات کشور در ید قدرت آمریکا و ۱۳۰ هزار مستشار آنان بود؛ بعد از انقلاب منافع امریکا و بدنبال آن صهیونیست‌ها در معرض خطر قرار گرفت؛به دلیل آنکه ملت بزرگ ایران را سد راه جنایات و دست‌درازی خود می‌دیدند.

سردار شریف با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها اشغال گر و فاقد ریشه تمدنی هستند ، گفت:این رژیم جعلی در ۷۰ سال گذشته ۲۷۰۰ نفر از عناصر نخبه کشورهای اسلامی منطقه را ترور کرده است. خود صهیونیست ها نیز این ترورها را مایه افتخار خود می دانند و اسامی این ترورها را در چند کتاب منتشر کرده‌اند.

سخنگوی سپاه جلوگیری از دستیابی کشورهای اسلامی به وِیژه جمهوری اسلامی ایران به سرشاخه‌های علم را از مهم‌ترین اهدف صهیونیست ها دانست و افزود: ایران اسلامی به برکت خون شهدا دستاوردهای علمی زیادی کسب کرده است و رهبر معظم انقلاب نیز بر دستیابی کشور به سرشاخه‌های علم تاکید زیادی دارند.

سردار شریف در ادامه با بیان اینکه صهیونیست ها ماهیت و قدرت پوشالی خود را در معرض تهدید می‌بینند ، گفت: نمونه آن شکست مفتضحانه‌ در جنگ ۳۳ روزه بود ؛ در حالی که صهیونیست ها مدعی بودند ارتش‌های عربی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن نابود ساخته‌اند اما برابر یک گروه مبارز مسلمان و مقاوم شکست سختی خوردند.

وی با یاد آوری رویای شوم دشمنان ایران اسلامی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی با فشارهای حداکثری تا پایان سال ۹۷ دوام نمی‌آورد، اظهار کرد: اما با هوشمندی ملت، با عظمت وکرامت ایستادگی کردیم و دشمنان ایران اسلامی و ملت ایران بار دیگر در دستیابی به اهداف پلید خود علیه نظام اسلامی و ملت ایران ناکام شدند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اقدامات سپاه در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار کرد : ازشروع بیماری منحوس کرونا در کشور فرمانده محترم کل سپاه با دکتر نمکی تماس داشتند و در خصوص تمامی زمینه های همکاری اعلام آمادگی کردند .

وی افزود : طی ماه هایی که از شروع کرونا تاکنون گذشته در چند زمینه مشخص مجموعه سپاه ورود پیدا کرده است که بخش اول آن آگاهی‌بخشی بود که همگام با صدا و سیما و سایر مجموعه های فرهنگی ، آموزش های لازم برای مردم صورت پذیرد و بخش دوم شامل تجهیزاتی بود که باید برای بیمارستانها مراکز بهداشتی ودرمانی تامین شود

سردار شریف در بخش دیگری از سخنانش به اجرای طرح شهید سلیمانی در سراسر کشور اشاره و اظهار کرد : این طرح حاصل مشارکت بسیج و وزارت بهداشت است که در این دوره غربالگری برای کمک به شناسایی مبتلایان و کمک برای درمان و شناسایی افرادی که نیاز به مراقبت ویژه دارند با همکاری خانه‌های بهداشت در دستور کار است تا بتوانیم در قالب تیم‌هایی که متشکل پزشک، پرستار، بهیار، مسؤول تأمین لجستیک و ... نیز در آن دیده شده، یک امکان بهتری در درون محلات برای کمک به بیماران کرونایی و درمان آنها فراهم کنیم.

سخنگوی سپاه از دستاوردهای این طرح را کمک به کاهش مشکلات بیماران کرونایی و کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا برشمرد و تصریح کرد: این طرح بواسطه پراکندگی گسترده پایگاه‌های بسیج در سراسر کشور و از جمله تا عمق محلات، می‌تواند با همکاری وزارت بهداشت به اهداف ارزشمند آن که همانا تقویت ارائه خدمات به مردم در مواجهه با این بیماری است، برسد.

گفتنی است؛ در این مراسم، مستند عبدالحمید سالاری، نخستین شهید مدافع حرم استان هرمزگان اکران شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار