در راستای حذف مدارس سنگی استان صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم نامه ساخت ۲۰ مدرسه در قالب ۴۰ کلاس درس در مناطق کم برخوردارو روستایی استان خوزستان  

اهواز (پانا) - در راستای حذف مدارس سنگی و محرومیت زدایی، تفاهم نامه همکاری سه جانبه ساخت ۲۰ مدرسه در قالب ۴۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در مناطق کم برخوردار و روستایی استان بین اداره کل نوسازی مدارس خوزستان، آموزش و پرورش استان و بسیج سازندگی خوزستان منعقد شد. 

کد مطلب: ۱۱۴۴۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم نامه ساخت ۲۰ مدرسه در قالب ۴۰ کلاس درس در مناطق کم برخوردارو روستایی استان خوزستان  

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان، در راستای حذف مدارس سنگی و محرومیت زدایی با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان ، مسئول بسیج سازندگی خوزستان و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان تفاهم نامه همکاری ساخت ۲۰ مدرسه در قالب ۴۰ کلاس درس بااعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در مناطق محروم و روستایی استان منعقد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات خیرخواهانه بسیج سازندگی خوزستان در ساخت فضاهای آموزشی اظهار کرد: در زلزله مسجدسلیمان که سال گذشته رخ داد با مشارکت بسیج سازندگی استان حدود ۴۰ مدرسه مقاوم سازی شد و مهرماه در اختیار دانش آموزان عزیز قرار گرفت.

او افزود: هدف و اولویت نخست ما در سال ۹۹ حذف مدارس سنگی و خطرساز است که خیرین تعداد زیادی از این پروژه ها را تقبل کردند. با برنامه ریزی های صورت گرفته تا سه سال آینده مدارس سنگی استان حذف و مدارسی مستحکم و ایمن جایگزین آنها خواهد شد.

علی قربانی با اشاره به تلاش و پیگیری های ارزشمند رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در انعقاد تفاهم نامه ساخت ۴۰۰ پروژه آموزشی و پرورشی و تعمیر و بازسازی سه هزار مدرسه که بین سازمان نوسازی مدارس کشور و معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج سازندگی که در اردیبهشت امسال انجام شد گفت: در این راستا امروز تفاهم نامه ساخت ۲۰ مدرسه در قالب ۴۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال میان نوسازی مدارس خوزستان، آموزش و پرورش استان و بسیج سازندگی خوزستان با هدف حذف مدارس سنگی در مناطق محروم و عشایری به امضاء رسید که گامی بلند در بهبود زیرساخت ها و ارتقای شاخص فضای آموزشی در استان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار