مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری؛

94 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اهدا شد

شهرری(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از اهدای 94 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند به دانش‌آموزان بی‌بضاعت منطقه، با هدف بهره‌مندی تمام دانش‌آموزان از آموزش در فضای مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
94 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اهدا شد

محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این خصوص اظهار کرد: با توجه به شرایط سال تحصیلی جاری و دایر شدن کلاس‌ها به صورت غیر‌حضوری به وسیله ابزار هوشمند، یکی از مشکلاتی که در منطقه با آن روبرو هستیم، کمبود ابزار هوشمند برای تعدادی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت مدارس تحت پوشش آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری است که برای رفع این معضل دو راهکار در نظر گرفتیم.

در ابتدا برای جبران کمبود تحصیلی این دانش‌آموزان، روش‌های متنوع آموزشی مانند بسته‌های کمک آموزشی، استفاده از برنامه‌های تلوزیونی و بسته‌های ترکیبی را پیش‌بینی و مهیا کردیم و در گام دوم از مدیران مدارس و همکاران اداری کمک گرفته و جهت تهیه تبلت و گوشی هوشمند برای این دانش‌آموزان اقدام کردیم.

‌نوروزیان تصریح کرد: با توجه به وسعت ناحیه یک شهرری و وجود مدارس روستایی و دانش‌آموزان محروم در مناطق حاشیه شهر، نیاز به کمک و مساعدت بیشتری از سوی خیرین در این زمینه وجود دارد که به همت همکاران فرهنگی و خیرین منطقه، تا امروز در مجموع تعداد 94 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت تهیه شده و به 26 مدرسه واقع در حاشیه شهر و مناطق محروم منطقه، تحویل داده شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری افزود: این کمک‌ها در راستای پوشش کامل دانش‌آموزان منطقه در آموزش‌های مجازی بوده که امیدواریم به یاری همکاران فرهنگی و خیرین دانش‌آموزان بیشتری را تحت پوشش این کمک‌ها قرار دهیم.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار