تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی

بجنورد(پانا ) -با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش استثنایی کشور، تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌ وپرورش خراسان شمالی انجام شد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌  و پرورش خراسان شمالی

معاون وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان، بابیان اینکه مدرسه باید کانون تحول تربیتی باشد، اظهار کرد: امروز نظام تعلیم و تربیت در کشورهای پیشرفته بر کودکان متمرکز است و ما باید به مدارس ابتدایی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

حسینی بابیان اینکه باید در حوزه آموزش ‌و پرورش مداخلات بهنگام داشته باشیم، گفت: ارزیابی معلمان باید حرفه‌ای و بر اساس عملکرد و کارایی و نه سنوات و مدرک تحصیلی باشد.

رئیس سازمان آموزش استثنایی کشور بر توجه به دانش آموزان در مناطق محروم تأکید کرد و افزود: بسط عدالت آموزشی باید در دستور کار باشد و مدارس پژوهش گرا داشته باشیم.

در ادامه این مراسم ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به آموزش‌و پرورش داشته است که در سال‌های اخیر شاهد افزایش بودجه این حوزه هستیم.

وی به اقدامات خوب انجام‌شده در حوزه آموزش‌و پرورش استان به‌ ویژه در دو سال اخیر اشاره داشت و گفت: از سال ٩٧ تاکنون از سطح ٣۴۵ مدرسه بخاری‌های نفتی جمع‌آوری‌شده و تا پایان سال نیز سیستم گرمایشی استاندارد جایگزین بخاری‌های گازی می‌شود.

احمد برادران افزود: ۴۵ مدرسه خشتی و گلی و ١٧ مدرسه سنگی نیز از سطح استان برچیده شد و همچنین احداث استخرهای ورزشی و خوابگاه‌های شبانه‌روزی از دیگر اقدامات استان در سال‌های اخیر است.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات عباس سعیدی، مهدی مؤدی به‌عنوان مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خراسان شمالی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار