توضیحات سازمان برنامه و بودجه درباره ردیف بودجه‌ای بنیاد سردار سلیمانی

تهران (پانا) - سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که ردیف بودجه‌ای بنیاد شهید «حاج قاسم سلیمانی» سال گذشته از سوی مجلس در بودجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به متن قانون بودجه ١٣٩٩ اضافه شد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات سازمان برنامه و بودجه درباره ردیف بودجه‌ای بنیاد سردار سلیمانی

سازمان برنامه و بودجه درباره برخی از شبهات ردیف بودجه‌ای بنیاد شهید حاج قاسم سلیمانی پاسخ‌داد: سال گذشته هم­زمان با شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی لایحه بودجه سال ١٣٩٩ در مجلس شورای اسلامی در حال رسیدگی بود که دو ردیف ۱۱۱۳۹۷ با عنوان «طرح شهید سلیمانی» (پیشرفت و آبادانی دهستان­‌ها) و ۱۱۱۳۹۸ با عنوان «بنیاد فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی» در بودجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تصویب رسید.

ردیف­‌های مذکور در صفحات ١٠٨ و ١٠٩ قانون بودجه سال ١٣٩٩ (ماده واحده و جداول کلان منابع و مصارف) درج و منتشر شده است.

این دو ردیف مشابه سایر ردیف­‌های مربوط به ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لایحه بودجه سال ١۴٠٠ نیز تکرار و به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.

سازمان برنامه و بودجه توضیح داد که «عموم ردیف‌های بودجه‌ای سپاه به نام شهدای گرانقدر نام‌گذاری شده است. بنابراین دستگاه اجرایی دو ردیف یاد شده با نام شهید حاج قاسم سلیمانی، ستاد مشترک سپاه پاسداران بوده و ربط دادن آن به خانواده سردار سلیمانی گناه بزرگی است که عده‌­ای با اغراض سیاسی از خالی بودن ذهن مردم از اعداد و ارقام بودجه سوءاستفاده می­‌کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار