در حاشیه ستادمدیریت و کنترل کووید ۱۹ در استانداری البرز مطرح شد:

روند کاهشی تعداد بیماران بستری ناشی از کرونا در البرز

کرج ( پانا)- استاندار البرز اعلام کرد شیوع کرونا در البرز تحت مدیریت است. مراجعان، بستری ها و تلفات ناشی از کرونا در البرز سیر نزولی طی می کند و تداوم همراهی مردم، شرایط بهتری را برای البرز رقم می زند.

کد مطلب: ۱۱۴۴۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
روند کاهشی تعداد بیماران بستری ناشی از کرونا در البرز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی استاندار البرز، در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رییس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: جای خرسندی دارد که محدودیت های اعمالی از یک آذرماه با همکاری مردم و بویژه اصناف نتیجه بخش بوده است.
وی ادامه داد: تا حدود زیادی از مراجعان، بستریها و تلفات ناشی از شیوع کرونا کاسته شده است.
شهبازی گفت: بر این اساس از همراهی اقشار مختلف مردم بویژه اصناف استان و همچنین تمامی نیروهای نظامی و انتظامی، امدادی، مسئولان مربوطه و مجاهدت های کادر بهداشت و درمان استان قدردانی می کنم.
استاندار البرز اضافه کرد: گروه های شغلی یک و 2 در شهرستان های نارنجی تا ساعت 20 شب با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند ولی محدویت تردد از ساعت 21 شب تا 4 بامداد همچنان برقرار است.
وی توضیح داد: در شرایط فعلی روزانه 2 هزار و 500 تست کرونا در البرز گرفته می شود و 10 هزار سهمیه تست فوری نیز به این استان داده شده که در صورت نیاز افزایش می یابد.
شهبازی با بیان اینکه شرایط شیوع کرونا در البرز تحت کنترل است، افزود: امید است به همین منوال و با جلوداری مردم، بتوانیم به سمت شرایط سفید حرکت کنیم، چرا که اگر این همراهی تداوم نداشته باشد، دوباره به وضعیت قرمز باز می گردیم.
وی عنوان کرد: البرز برخلاف اینکه همواره الگویی شبیه به تهران داشت امروز بر اساس اعلام رئیسی، سخنگوی ستاد ملی کرونا، سیر بسیار خوبی نسبت به پایتخت داشت که این امر با توجه به تبادل جمعیتی فراوان بین این 2 استان، قابل تامل است.

در ادامه فتحی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا استان عنوان کرد: با توجه به محدودیت های اعمال شده در سطح استان در حال حاضر همه شهرستان ها وضعیت نارنجی دارند و شهرستان طالقان در وضعیت سفید است.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه اعمال محدودیت ها موثر بوده و کاهش قابل ملاحظه ای در تعداد بستری شدگان و فوت شدگان نسبت به آبان ماه داشته ایم. تعداد فوتی های قطعی امروز 5 نفر و تعداد کل بستری شدگان حدود 780 نفر و تعداد بستری شدگان جدید در 24 ساعت گذشته 79 نفر بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار