بستری ۹۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اردبیل

اردبیل (پانا)- رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اردبیل خبر داد در ۲۴ ساعت گذشته ۹۱ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

کد مطلب: ۱۱۴۴۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بستری ۹۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اردبیل

شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان با اشاره به افزایش شیوع بیماری کرونا در این استان از فوت ۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: در این مدت تعداد ۹۱ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

او با بیان اینکه ۷۵ نفر از مبتلایان بستری در مراکز درمانی استان اردبیل بهبود یافته اند اظهار کرد: هم‎اکنون ۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونای بستری در مراکز درمانی این استان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از بستری ۴۸۱ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل خبر داد و گفت: بیشتر تخت‌های بیمارستانی در اشغال بیماران کرونا در سطح استان اردبیل است.

حبیب زاده تصریح کرد: هم اکنون شهر‌های اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر در وضعیت قرمز، گرمی، خلخال و بیله سوار در وضعیت نارنجی و نمین، نیر، کوثر، سرعین و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار