پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با فلسطین حمایت می‌شود

تهران (پائا) - دبیر کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست‌جمهوری، آمادگی این کمیته را نسبت به حمایت مادی و معنوی از پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با موضوعات فلسطین و جبهه مقاومت اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با فلسطین حمایت می‌شود

به گزارش کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، صفی‌الله رمضانخانی با اشاره به منابع موجود در کتابخانه تخصصی مرکز مطالعات فلسطین گفت: این کتابخانه با دارا بودن بیش از ۱۲ هزار جلد کتاب در زمینه فلسطین، یهود، صهیونیسم، اسرائیل غاصب، لبنان، فراماسونری و موضوعات وابسته از تخصصی‌ترین کتابخانه‌های کشور است که به هفت زبان زنده دنیا از جمله فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عبری و ترکی به جمع‌آوری منابع پرداخته است.

وی افزود: در این کتابخانه علاوه بر کتاب‌های مرجع و دایره‌المعارف‌های موضوعی فلسطین، نسخه ۱۹۹۶ و ۲۰۰۷ جودائیکا به عنوان دایره‌المعارف اصلی یهود موجود است.

رمضانخانی افزود: این کتابخانه علاوه بر گردآوری منابع تخصصی از کانال‌های مختلف از جمله نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و ارتباط مستقیم با ناشران و نویسندگان اقدام به تهیه مجموعه‌های خاص از جمله کتاب‌های منتشره یهودیان در خارج از کشور و کتابهای انجمن کلیمیان تهران نموده است.

جانشین رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری تصریح کرد: کتابخانه تخصصی مرکز مطالعات فلسطین با جمع‌آوری کتاب‌های سران و سیاست‌مداران داخلی و خارجی و دیدگاه‌های مختلف آماده همکاری با دانشگاه‌ها و دانشکده‌های تخصصی حوزه فلسطین است و این ظرفیت بی‌نظیر را می‌تواند در اختیار علاقه‌مندان، پژوهشگران و دانشجویان قرار دهد و از پروژه های دانشجویی و پایان‌نامه‌هایی که به نوعی به مسئله فلسطین مرتبط باشد حمایت مادی و معنوی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار