خانواده های آسیب پذیر زندانیان از خدمات هلال احمر بهره‌مند می شود

زنجان (پانا) - سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام کرد هلال احمر این استان در کنار ظرفیت خیرین و داوطلبان با هدف نهادینه کردن فرهنگ نوعدوستی برای ارائه خدمات آموزشی و حمایتی به زندانیان و خانواده های آسیب پذیر آنها آماده ارائه خدمات است.

کد مطلب: ۱۱۴۴۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
خانواده های آسیب پذیر زندانیان از خدمات هلال احمر بهره‌مند می شود

علی طاهری در دیدار مدیر کل زندان های استان زنجان با ایشان افزود: با همه توان و توانمندی هایی که هلال احمر دارد برای خدمت به خانواده های آسیب پذیر زندانی در سطح استان آماده ارائه خدمات هستیم.
وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر آمادگی دارد تا برای پرسنل اداره کل زندان های استان و همچنین زندانیان آموزش های امدادی و کمک های اولیه و سایر آموزش های مورد نیاز در حوادث و بحران ها را با هدف ارتقای دانش و تقویت مهارت این قشر در این زمینه ها را ارائه دهد.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ارائه خدمات توانبخشی و سایر زمینه ها با هدف نهادینه کردن فرهنگ نوعدوستی برای کمک به زندانیان و تقویت فعالیت های حمایتی و خانواده های آنها آماده همکاری بیشتری هستیم.
طاهری خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان هلال احمر برای ارائه خدمات مطلوب و کاهش آسیب به خانواده های زندانیان بیش از گذشته تعامل داشته باشیم.

مدیر کل زندان های استان زنجان در ادامه این دیدار، از زحمات و تلاش های شبانه روزی و بی وقفه جمعیت هلال احمر استان در بحران ها و حوادث جاده ای برای هموطنان قدردانی کرد.
محمد جوادی اظهار کرد: علاقمندیم در قالب تفاهم نامه ای در زمینه آموزشی - حمایت و درمانی با عنوان کاروان های سلامت جمعیت هلال احمر انجام شود.
وی تاکید کرد: متاسفانه با شیوع بیماری کرونا خانواده های زندانیان استان بیشتر آسیب دیده اند که در این زمینه نیازمند همکاری جدی تری هستیم تا پاسخگوی نیاز این خانواده ها باشیم.
مدیر کل زندان های استان زنجان گفت: امیدواریم همکاری‌های متقابل در زمینه های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی جمعیت هلال احمر با این اداره کل برای خانواده های آسیب پذیر زندانیان بیشتر از گذشته تداوم داشته و ادامه یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار