استاندار زنجان:

بیشترین میزان طرح‌های مصوب جهش تولید برای استان زنجان است

زنجان (پانا) - استاندار زنجان تاکید کرد اولویت بخش خصوصی ‌و دولتی استان، جذب اعتبارات پیش‌بینی شده برای اجرای طرح‌های جهش تولید باشد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بیشترین میزان طرح‌های مصوب جهش تولید برای استان زنجان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح اله حقیقی صبح امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید استان گفت: با تلاش صادرکنندگان و مجموعه گمرک توانستیم جهش بسیار خوبی در زمینه صادرات محصولات تولیدی استان داشته باشیم، بطوریکه کاهش نزدیک به 50 درصد صادرات دو ماهه نخست امسال به کمتر از 5 درصد رسیده و تا پایان سال میزان صادرات استان بیش از پیش‌بینی‌ها خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از پرداخت تسهیلات به واحدها، بهره برداری سریع و پیش از موعد آنهاست، خاطرنشان کرد: پیگیری زیادی برای ارائه طرح‌های جهش تولید استان شد و بیش از 20 طرح برای استان زنجان مصوب شد که مجموع آن هشتصد و سی میلیارد تومان است و تا به امروز با همراهی بانک‌ها و پیگیری صاحبان واحدهای تولیدی 46درصد تسهیلات یا پرداخت شده و یا در مراحل نهایی پرداخت است.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان تاکید دارد: اولویت و وظیفه اصلی در استان جذب همه اعتبارات جهش تولید است تا بتوانیم طرح‌های بزرگ تولیدی را در استان به بهره برداری برسانیم.

به گفته استاندار زنجان طرح‌های بزرگی برای افتتاح در حضور رئیس جمهور بصورت ویدئوکنفرانس آماده شده که حداقل مبلغ برای این طرح‌ها 300 میلیارد تومان است و بزرگترین طرح و واحد تولیدی که بیشترین اعتبار را به خود اختصاص داده نیز با 5 هزار میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار