به مناسبت هفته افراد دارای کم‌توانی‌ صورت گرفت

نشست فرماندارملارد با رئیس بهزیستی و مدیران مراکز غیردولتی

ملارد(پانا)- همه دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را برای حل مشکلات و معضلات افراد دارای کم‌توان‌ به کار می‌بندند.

کد مطلب: ۱۱۴۴۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست فرماندارملارد با رئیس بهزیستی و مدیران مراکز غیردولتی

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این جلسه که به منظور پیگیری مشکلات جامعه هدف سازمان و همچنین مراکز تشکیل شد، مباحثی چون اشتغال افراد دارای کم‌توانی، مناسب‌سازی امکانات و ارگانها و ... مطرح شد.

فرماندار شهرستان ملارد ضمن قدردانی از زحمات مدیریت و پرسنل و همچنین مراکز غیردولتی در بهزیستی بر مناسب‌سازی اماکن و ارگانها برای حضور بیشتر مددجویان در جامعه تأکید کرد و گفت: پیگیری و اجرای مصوبات شورای مناسب‌سازی شهرستان که با حضور نمایندگان ادارات برگزار می‌شود، می‌تواند نقش بسیار مهمی در حل مشکلات مربوط به مناسب‌سازی افراد دارای کم‌توانی داشته باشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد نیز ضمن قدردانی از همراهی مجموعه فرمانداری در پیگیری و مرتفع کردن مشکلات و مسائل افراد دارای کم‌توانی گفت: مبحث اشتغال افراد کم‌توان موضوع بسیار مهمی است که نقش بسزایی در استقلال و افزایش روحیه این افراد دارد.

داود خادم افزود: سازمان بهزیستی در تلاش است تا با پیگیری کارشناسان اشتغال حوزه مشارکتهای مردمی اقداماتی را در خصوص مکاتبه با کارخانه‌ها و شرکت‌ها با توجه به تعداد بالای این واحدهای صنعتی در شهرستان انجام و افراد توانمند که دارای تخصص و یا تحصیلات مورد نظر این واحدهای اقتصادی هستند را معرفی کند.

خادم با توضیح نحوه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی گفت: تاکنون اقدامات بسیاری در شناسایی افراد کم‌توان دارای مدرک فنی و حرفه‌ای صورت گرفته و تعداد زیادی از این مددجویان جهت دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی پس از گذراندن مراحل مختلف به بانک های عامل معرفی شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار