سنجش آموزش و پرورش اعلام کرد

امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم؛ به صورت حضوری

تهران (پانا) - رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت که امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم امسال به صورت حضوری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۴۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم؛ به صورت حضوری

به گزارش صدا و سیما، خسرو ساکی گفت: امتحانات سایر پایه‌های تحصیلی در نوبت اول و دوم با توجه به شرایط کرونایی منطقه و تشخیص آموزش و پرورش استان و منطقه می‌تواند به صورت حضوری و یا به صورت مجازی در شبکه شاد و یا سامانه آزمون یار برگزار شود.

وی تاکید کرد: دانش آموزان پایه‌های دوازده جا مانده از امتحانات نهایی خرداد و شهریور امسال می‌توانند دوباره در امتحانی که در دی ماه امسال و به صورت حضوری برگزار می‌شود شرکت کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش یادآور شد: تعداد این دانش آموزان جا مانده ۷۶ هزار نفر است که امتحانات آن‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از ۱۵ دی ماه و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

ساکی گفت: زمان برگزاری این امتحانات ممکن است براساس تصمیم جدید ستاد ملی کرونا تغییر کند که در صورت تغییر زمان امتحان به اطلاع دانش آموزان خواهد رسید. در صورتی که دانش آموزان پایه دوازدهمی در امتحان جبرانی دی ماه شرکت نکنند برای ادامه تحصیل باید به مدارس بزرگسالان مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار