درآیین رونمایی از کتاب و سردیس زنده یاد حسین علیمرادی؛

رخشانی‌مهر: حسین علیمرادی در مسیر خدمت رسانی از میان ما رفت

حسین علیمرادی الگو و سرآمد جهادگرانی شده که آرمانشان خدمت به مردم است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در آیین رونمایی از کتاب و سردیس جهادگر مدرسه ساز زنده یاد «حسین علیمرادی» گفت که حسین علیمرادی شهید راه خدمت شد و راهی را آغاز کرد که برکاتش نصیب مردم می‌شود و ثواب آن به روح پاکش می‌رسد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی‌مهر: حسین علیمرادی در مسیر خدمت رسانی از میان ما رفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر در آیین رونمایی از کتاب و سردیس زنده یاد "حسین علیمرادی" که با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، شورای معاونین وزارتخانه و اعضای خانواده این جهادگر آسمانی برگزار شد، گفت: امروز خداوند متعال فرصتی نصیب ما کرده است که قدردان و پاسدار باقیات الصالحات ارزشمندی باشیم که جوانی پاک سرشت و نیک کردار بنانهاد که علی رغم فرصت کمی که به او عطا شد توانست منشاء خیرماندگار باشد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با قدردانی از زحمات خیرین مدرسه ساز وجود آنان را موجب برکات فراوانی برشمرد و گفت: زیبایی و شگقتی بیشتر کار اینجاست که جوانان پیشگام و پرچمدار این مسیر باشند. جوانانی که حیرت و تحسین همگان را برانگیخته‌اند و تمام عشق و آرمان آن‌ها فقط کمک به مردم است و "حسین علیمرادی" نمونه بارز و سرآمد این جوانان بود.

وی با تمجید از روحیه خودباوری و اراده و پشتکار مثال زدنی این جهادگر آسمانی خاطر نشان کرد: حسین علیمرادی شهید راه خدمت به مردم شد و در مسیر خدمت رسانی به مردم سیستان و بلوچستان از میان مارفت. او راهی را آغاز کرد که برکاتش نصیب مردم می شود و ثواب آن به روح پاکش می رسد.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: مدارس بسیاری با کمک وهمت حسین علیمرادی در منطقه دشت یاری احداث شده است که تعدادی از آنها در مهر ماه امسال به بهره برداری رسید و تعدادی دیگر نیز در حال ساخت و تکمیل است.

رخشانی مهر با بیان اینکه عَلَم دست یاری به دشت یاری بر زمین نمی ماند و این مجموعه همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد؛ اضافه کرد: امیدوارم زندگی و زندگی‌نامه این جوان جهادگر و نیکوکار مسیر و چراغ راه هدایت و الگوی جوانان این مرز و بوم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار