گاز گرفتگی 4 نفر از اعضای یک خانواده دراسلامشهر را روانه بیمارستان کرد

اسلامشهر(پانا) -در بررسی اولیه کارشناسان آتش‌نشانی شهرستان اسلامشهر، انسداد مسیر دودکش وسیله گاز سوز، عامل حادثه گازگرفتگی اعلام شد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
گاز گرفتگی 4 نفر از اعضای یک خانواده دراسلامشهر را روانه بیمارستان کرد

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، یوسف منطقی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: روز گذشته در پی تماس‌های مکرر شاهدان عینی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، ستاد فرماندهی در جریان وقوع یک مورد حادثه گازگرفتگی اعضای یک خانواده در خیابان رسول اکرم (ص) شهرک امام حسین(ع) اسلامشهر قرار گرفت و آتش‌نشانان ایستگاه شماره هفت و گروه امداد و نجات را روانه محل کردیم.

او افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که اعضای یک خانواده شامل یک نفر خانم جوان و ۳کودک ده و دو ساله دچار گازگرفتگی منواکسید کربن شده و قبل از حضور پرسنل توسط اهالی از منزل خارج شده بودند که فورا هماهنگی لازم جهت حضور عوامل اورژانس در محل به عمل آمد و مصدومان حادثه پس از تحویل به عوامل اورژانس با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

منطقی تصریح کرد: علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی اسلامشهر در دست بررسی است، اما تصاویر نشان می‌دهد انسداد مسیر دودکش وسیله گاز سوز احتمالا" باعث این حادثه بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار