احسانی: پویش کتابخوانی در بین همکاران منطقه اهمیت دارد

تهران ( پانا) - سرپرست آموزش و پرورش منطقه 18 تهران در نشستی با تاکید بر فعالیت های پرورشی در شرایط ویژه امسال، از همکاران واحد پرورشی و تربیت بدنی قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
احسانی: پویش کتابخوانی در بین همکاران منطقه اهمیت دارد

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 18 شهر تهران این نشست با حضور محمد احسانی، سرپرست آموزش و پرورش منطقه18 و معاون پرورشی و کارشناس مسئولان حوزه پرورشی و تربیت بدنی در دفتر مدیریت منطقه برگزار شد.

محمد احسانی، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش منطقه 18 شهر تهران، در این نشست با تاکید بر فعالیت های پرورشی مدارس در شرایط ویژه امسال، از مساعدت و همراهی همکاران واحد پرورشی و تربیت بدنی قدردانی کرد و از برنامه ریزی جهت برگزاری جلسات و کمیته های تخصصی هر حوزه خبر داد.

وی در ادامه بر نگاه ویژه به پویش کتاب و کتاب خوانی تاکید کرد و تصمیماتی جهت نهادینه شدن فرهنگ کتاب و کتاب خوانی بین همکاران صورت پذیرفت.

انوشیروان رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه18گفت: این جلسه با هدف آشنایی نیروهای این حوزه با سرپرست جدید اداره و بیان گزارش وضعیت حوزه کاری و مشکلات و پیشنهادات در موضوعات پیرامون حوزه قرآن، مشاوره، آسیب های اجتماعی و تربیت بدنی، فرهنگی و هنری و اردوها و همچنین سازمان دانش آموزی است.

وی در ادامه به اجرای پروژه کوچ که در سراسر کشور در حال اجراست اشاره کرد و وضعیت منطقه را در این زمینه تشریح کرد.

رضایی گفت: طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان (کوچ) با هدف جلوگیری از بروز بیماری‌های زمینه‌ای و تغییر سبک زندگی غیر فعال و تغذیه نادرست دانش‌آموزان به سبک زندگی فعال و تعذیه سالم اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار