بانک ها در کنار وظایف اقتصادی مسئولیت های اجتماعی هم دارند

کاشمر(پانا)- مدیر امور شعب بانک رفاه استان خراسان رضوی عنوان کرد اگر چه بانک یک بنگاه ‏اقتصادی است اما در کنار وظایف اقتصادی ، مسئولیت های اجتماعی هم دارند.

کد مطلب: ۱۱۴۴۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بانک ها در کنار وظایف اقتصادی مسئولیت های اجتماعی هم دارند

خسرو وردی مدیر امور شعب بانک رفاه استان خراسان رضوی در گفت و گو با پانا ضمن اظهار خوشحالی از اینکه یک دانش آموز به امور بانکی علاقمند و پیگیر این گونه مسائل است گفت: بانک رفاه به عنوان یک بنگاه اقتصادی وظایف و مسئولیت های اجتماعی هم دارد که درحال انجام است از جمله در شرایط کرونا برای دانش آموزان کم بضاعت یا بی بضاعت اقدام به تهیه تبلت کرده که بتوانند در کلاس های آنلاین و مجازی شرکت کنند.

وردی افزود: بانک رفاه در مناطق و شهرهای مختلفی اقدام به ساخت مدرسه و باز سازی مدارس کرده که اغلب "شهدای دانش آموز بانک رفاه" نام گذاری شده اند.

وی در مورد چگونگی استخدام در بانک ها گفت: دانش آموزان باید درسشان را بخوانند و پس از اینکه وارد دانشگاه شدند ، در رشته های مدیریت بازرگانی ، حسابداری ، رشته های بیمه و کامپیوتر می توانند ادامه تحصیل دهند و پس از اینکه در آزمون استخدامی بانک قبول شدند ، کارمند می شوند.

وی به دانش آموزان توصیه کرد: در صورت فراهم شدن امکانات و شرایط ، از بانک بازدید کرده و در جریان فعالیت آنها قرار گیرند ، زیرا اگر چه کار بانک ها سخت و دشوار است اما شیرین و جذاب است.

مدیر امور شعب بانک رفاه استان خراسان رضوی در مورد مهم ترین هدف زندگی خود گفت: مهم ترین هدف زندگی ام این بوده که بهترین سرویس و خدمات بانکی را به مردم ارائه دهم و گره کوچکی از مشکلات آنها را حل کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار