شوکت حجت مهمان امشب «دست در دست» می‌شود

تهران (پانا) - شوکت حجت صداپیشه، گوینده و مدیر دوبلاژ شنبه ۱۵ آذر بعد از گفتگوی ویژه خبری، مهمان برنامه «دست در دست» از شبکه دو سیما می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۴۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
شوکت حجت مهمان امشب «دست در دست» می‌شود

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، شوکت حجت دوبلور و گوینده سینما و تلویزیون که در بسیاری از انیمیشن‌های خاطره انگیز همچون «سفرهای میتی کومان»، «فوتبالیست ها»، «نیک و نیکو» و ... نقش‌آفرینی کرده و در حافظه شنیداری دهه شصتی ها جاودانه شده است امشب شنبه ۱۵ آذر بعد از گفتگوی ویژه خبری، مهمان برنامه «دست در دست» از شبکه دو سیما می‌شود. او همچنین کمپین زنجیره عشق را با کمک دیگر هنرمندان برای کارهای خیریه و کمک به افراد کم و بی بضاعت به راه انداخته است.

«کسپر»، «سال های دور از خانه»، «جزیره گریز»، «قصه های جزیره»، «محله گل و بلبل» و ... بخشی از حضور او در عرصه صداپیشگی و دوبله در آثار تلویزیونی است.

مهمان بعدی این برنامه فیروزه سلطان‌محمدی است. زندگی فیروزه سلطان محمدی نمادی از ایستادگی، صبر، درخشش و البته ایثار است. ورزشکاری که پس از معلولیت از ورزش دست نکشید و این روزها به عنوان پرستار داوطلب در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارد.

سلطان محمدی ۴۱ ساله اهل زنجان است و از ۱۳ سالگی به یک بیماری نادر و عجیب به نام لوپوس (یکی از انواع بیماری‌های خود ایمنی) مبتلا شده است. سلطان محمدی ورزش را با پاراگلایدر شروع کرد و از سال ۸۸ در این رشته فعالیت کرده و توانسته مقام سوم کشوری را از آن خود کند. او سال ۹۶ در حین پرواز دچار آسیب‌دیدگی شدید شد که معلولیت پا را برای او به همراه داشت. این پارادوومیدانی کار ۲۳ سال است که به شغل پرستاری اشتغال دارد.

«دست در دست» تا کنون علاوه بر میزبانی از اهالی فرهنگ و هنر از جمله لاله اسکندری، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، داود نماینده، نصرالله مدقالچی، رضا فیاضی، علیرام نورایی، گلاره عباسی و ... روایت‌گر داستان افرادی بوده که در این ایام به صورت ویژه‌ای به امدادرسانی به همنوع مشغول بوده‌اند.

تیتراژ برنامه را حامد فقیهی خوانده است. این برنامه علاوه بر دعوت و گفتگو با چهره‌های حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی، اجتماعی و ... به پخش گزارش‌هایی از کمک همدلانه مردم به یکدیگر در سراسر ایران می پردازد.

تهیه موشن‌هایی از شخصیت‌های تاثیرگذار و کسانی که در کار خیر پیش قدم بوده‌اند، برگزاری پویشی مردمی با محوریت ارسال داستان هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده از دیگر قسمت‌های این برنامه است.

این برنامه کاری است از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و کارگردانی مهدی زنگنه که پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار