حسین تاریخی تاکید کرد

ضرورت جریان سازی در انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان 

تهران (پانا) - دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت که جریان‌سازی بر اساس اهداف انقلاب اسلامی جزو رسالت‌های اصلی اعضا در سطح کشور در مدارس و بین جامعه هدف است که باید برای تحقق این امر اقدام شود.

کد مطلب: ۱۱۴۴۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت جریان سازی در انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در نشست مجازی با دانش‌آموزان عضو هیات مرکزی انجمن‌های اسلامی مداس یزد با عنوان «شیفتگان خدمت۲ » گفت: در کنار جریان‌سازی که موضوع مهمی است باید اعضا در هیات‌های مرکزی دو ماموریت دیگر شامل هوشمندسازی و جبهه‌سازی را انجام دهند.

وی با قدردانی از اعضای انجمن‌های اسلامی دانش آموزان ادامه داد: زمانی اعضای این تشکل دانش‌آموزی مومن و انقلابی، کارنامه درخشانی از خود در مدارس و جامعه بر جای می‌گذارند که سه محور و هدف اصلی ماموریت خود را با برنامه‌ریزی و هماهنگی پیگیری و انجام دهند.

این مقام مسئول گفت: انجمن‌های اسلامی در اصل یک سنگر فرهنگی مهم در کشور و نظام اسلامی است و اعضای آن نیز، همان نجات غریق و افسران جنگ نرم هستند که باید در مدارس با جدیت ماموریت‌های خود را با همکاری و حمایت مسئولان به نحو مناسب انجام دهند.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به اهمیت خودسازی و دیگرسازی اشاره کرد و گفت: مخاطب اصلی بیانیه گام دوم، جوانان هستند و اعضای انجمن‌های اسلامی مدارس باید برای تحقق آن اقدام لازم را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار