وبینار طرح نماد با میزبانی شهرقدس برگزار شد

شهرقدس (پانا)- طرح نماد یک اقدام عملی، سازمان یافته و فراقوه‌ای است که بر دو محور اساسی محافظتی و مراقبتی استوار است و در سال جاری بیش از 130 مدرسه از شهرقدس در این طرح مشارکت خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۱۴۴۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
وبینار طرح نماد با میزبانی شهرقدس برگزار شد

اولین وبینار توجیهی طرح نماد با حضور تیموری و رضاپور از همکاران حوزه ستادی در وزارتخانه، هاشمی معاون پرورشی، قاسمی رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، مولایی رئیس اداره مشاوره از اداره کل شهرستان‌های استان تهران و همچنین محمدی مدیر ،موسوی معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرقدس و کارشناسان مسئول حوزه مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و مشاوره از مناطق 21گانه شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

هاشمی در مورد این پروژه گفت: نماد یک اقدام عملی، سازمان یافته و فراقوه‌ای است که بر دو محور اساسی محافظتی و مراقبتی استوار است، همچنین فرایند کاملی از تقویت عوامل محافظت کننده تا کاهش عوامل مخاطره‌آمیز در جهت توانمندسازی دانش‌آموزان خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرقدس نیز بر لزوم اجرای طرح نماد در مدارس با مشارکت فعال مدیران اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی در راستای طرح نماد در شهرقدس انجام پذیرفته و خدمات مناسبی به خانواده‌ها و دانش‌آموزان ارائه شده است.

همچنین موسوی در مورد گزارش خود عنوان کرد: در سال 96 این طرح در سطح 6 آموزشگاه در شهرقدس آغاز شد و در سال جاری به 136 آموزشگاه در سطح منطقه تعمیم یافت.

خبرنگار: زیبا کوکلانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار