برگزاری جلسه شورای قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه 19

تهران (پانا)_ مهدی شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 19 با تاکید بر لزوم توجه به مسائل مربوط به قرآن ، عترت و نماز و اجرای برنامه ها و مسابقات این حوزه در ایام کرونا، برنحوه برگزاری مسابقات بصورت مجازی اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه 19

مهدی شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 19 با تاکید بر جنبه های تربیت دینی دانش آموزان و تاثیر مفاهیم ژرف قرآنی بر تربیت دانش آموزان خواستار برگزاری هرچه باشکوه تر فعالیتها و مسابقات قرانی در وضعیت فعلی کرونا شد.

وی در ادامه بیان کرد: با افزایش جذابیت مسابقات قران و عترت و استفاده از فضاهای آموزشی موجود در شبکه اجتماعی شاد برای اجرای مسابقات، توانمند سازی و آموزش روش های تدریس به آموزگاران ابتدایی و همچنین مشارکت همه ی همکاران در برگزاری این مسابقات به اهداف قرآنی میتوان دست یافت‌.

شاملو با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع قرآنی و ترویج فرهنگ نماز دربین دانش آموزان خاطر نشان کرد: برنامه هایی که در حوزه قران و عترت آموزش و پرورش منطقه 19 در حال اجرا است ازجمله، برگزاری محافل انس با قرآن، آموزش قران کریم در دارالقران ها، ترویج فرهنگ اقامه نماز از طریق برگزاری مسابقات، برنامه حفظ جزء 30 قران با عنوان طرح نور و گرامی داشت مراسم های مذهبی و دینی در شبکه اجتماعی شاد خبر داد.

شاملو در ادامه افزود: از مهمترین موارد قابل پیگیری توسط کارشناسان حوزه قران، عترت و نماز، برگزاری فراخوان همخوانی قرائت قرآن پسران و پدران در شبکه اجتماعی شاد منطقه 19 است.

وی در پایان گفت: مهمترین بحث در زمینه فرهنگی انتقال فرهنگ اسلامی به نسل آینده انقلاب است که مهمترین ابزار جهت مقابله با شبیه خون فرهنگی رجوع به قرآن، عترت و نماز است که مدارس موظف اند در این راستا بیش از پیش تلاش و گام های مهمی را در حصول تقویت باورهای دینی دانش آموزان بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار