معاون آموزش ابتدایی شهر تهران اعلام کرد:

آموزگاران خوش نویس، تاثیر مثبتی در ارتقای سطح مهارت نوشتن دانش آموزان ازحیث زیبانویسی دارند

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی شهر تهران  ازبرگزاری دوره آموزش مجازی خط تحریری ویژه ی آموزگاران و همکاران علاقه مند در بستر شبکه شاد خبرداد. 

کد مطلب: ۱۱۴۴۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزگاران خوش نویس، تاثیر مثبتی در ارتقای سطح مهارت نوشتن دانش آموزان ازحیث زیبانویسی دارند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرتهران، ربوشه، معاون آموزش ابتدایی اعلام کرد: در پی عملیاتی کردن بسته تحولی خوانا و تمرکز ویژه بر 4 مهارت زبان آموزی، «آموزش خط تحریری» به آموزگاران و همکاران علاقه مند به صورت مجازی در بستر شبکه شاد و در کافه خوانا به نشانی readable که قریب به 2200 نفر عضو دارد؛ این آموزش ها از نیمه ی آبان آغاز شده و تا نیمه ی دی ماه ادامه خواهد داشت.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرتهران افزود: با درنظرگرفتن اهداف ساحت تربیتی هنری وزیبایی شناختی سندتحول، علاقه مند ساختن دانش آموزان به جاذبه های بصری و از آن جمله خط تحریری زیبا که تاثیر مستقیم بر درست نویسی و تقویت املا نیز دارد؛ رکن برجسته ای در رویکرد تقویت مهارت نوشتن دانش آموزان تلقی می شود.
وی ادامه داد: تحقق این مهم منوط به آن است که آموزگاران خود علاقه مند و توانا در زیبا نوشتن و خلق آثار هنری در زمینه ی خوش نویسی باشند. به همین منظور آموزش خط تحریری به همکاران فرهنگی شهرتهران توسط استاد یوسف زاده در دستور کار قرارگرفته که با استقبال مخاطبان مواجه شده است.
در پایان ربوشه بر درهم تنیدگی چهار مهارت زبان آموزی تاکید کرد و گفت: خط تحریری زیبا بر بهبود فرایند خواندن نیز تاثیر دارد و ابراز امیدواری کرد که در گستره ی بسته ی تحولی مدرسه ی خوانا برون داد مناسب و اثربخشی حاصل خواهد آمد.
شایان ذکر است ویدئو کلیپ های آموزشی هر پنجشنبه در کافه خوانا بارگذاری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار