۱۱۰۰ جان باخته کرونا در استان اردبیل

اردبیل (پانا)- با فوت ۹ بیمار دیگر مبتلا به کرونا، تعداد جان باختگان کرونا از زمان شیوع تاکنون در استان اردبیل به یکهزار و یکصد نفر رسید.

کد مطلب: ۱۱۴۴۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
۱۱۰۰ جان باخته کرونا در استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمان اردبیل با فوت ۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ از ظهر جمعه تا ظهر شنبه در استان، تعداد جان باختگان کرونا از زمان شیوع تاکنون در استان اردبیل به یکهزار و یکصد نفر رسید.

از ۹ فوتی جدید کرونا ۴ نفر در اردبیل، یک نفر در پارس آباد، ۱ نفر در مشگین شهر، دو نفر در گرمی و یک نفر در خلخال بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمان استان با بیان این خبر گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز همچنین ۶۲ بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص و ۶۷ بیمار جدید بستری شدند.

از این تعداد ۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اردبیل، ۱۱ نفر در پارس آباد، ۶ بیمار در مشگین شهر، ۵ بیمار در گرمی، ۲ نفر در بیله سوار و ۳ نفر در بیمارستان خلخال بستری شده است.

شهرام حبیب زاده با بیان اینکه در حال حاضر ۴۷۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان اردبیل بستری هستند، افزود: از این تعداد ۷۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

او تصریح کرد: هم اکنون شهر‌های اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر در وضعیت قرمز، گرمی، خلخال و بیله سوار در وضعیت نارنجی و نمین، نیر، کوثر، سرعین و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار