در جلسه طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه زنجان مطرح شد:

توجه به نسل آینده از نان شب هم واجب تر است

زنجان (پانا)- آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در جلسه طرح رزمایش همدلی و کمک مومنان، با اشاره بِه مشکل نداشتن گوشی همراه و تبلت در مناطق محروم برای بهره مندی از آموزش مجازی، عنوان کرد از نسل آینده نباید غافل شد و این موضوع از نان شب هم واجب‌تر است.

کد مطلب: ۱۱۴۴۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
توجه به نسل آینده از نان شب هم واجب تر است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، جلسه طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، فرمانده سپاه استان، معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیر کل دفتر امور اجتماعی، مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین دستگاه های مرتبط با این طرح، در محل سالن اجتماعات استانداری زنجان بِه صورت ویدئو کنفرانس تشکیل شد.

امام جمعه زنجان در ادامه از تمامی دستگاه ها و افراد خیر استان خواست نسبت بِه موضوع تامین گوشی و تبلت برای دانش آموزان و همچنین تهیه ماسک برای نیازمندان مساعدت لازم را داشته باشند.

خدابخش مرادی نافچی معاون سیاسی امنیتی استاندار در این جلسه به لزوم هدایت نذورات به سمت تامین تبلت و گوشی برای دانش آموزان تاکید کرد و گفت: تاثیر شیوع کرونا بر معیشت، سلامت، اقتصاد و زندگی مردم به ویژه در چهار دهک پایین جامعه بیشتر بوده و از طریق کمک های مومنانه که راهبردی از سوی رهبر معظم انقلاب است، می توان در این شرایط به یاری اقشار آسیب دیده شتافت.

وی افزود: لازم است با راه اندازی پویش جدید از سوی فرمانداران، بخشداران و دهیاری ها مشکل تامین گوشی و تبلت دانش آموزان تا پایان ماه جاری مرتفع شود تا این دانش آموزان با افت تحصیلی مواجه نشوند.

حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن ارائه گزارش در خصوص وضعیت آموزش مجازی دانش آموزان در ایام شیوع کرونا، اظهار کرد: نداشتن گوشی هوشمند و تبلت باعت عدم بهره مندی دانش آموزان از آموزش نشده است.

مظفری در ادامه ضمن تشکر از حمایت های بی دریغ امام جمعه و مسئولین استان، تصریح کرد: در مناطقی که امکانات سخت افزاری و اینترنت فراهم نیست، معلمان عزیز استان با تولید محتواهای آموزشی از قبیل کتاب کارها، سی دی های آموزشی و برگه‌های خودآموز و از طریق راهبران آموزشی در بین این دانش آموزان توزیع شد و هیچ دانش‌آموزی در استان به دلیل نداشتن امکانات سخت افزاری و اینترنت از آموزش و تحصیل باز نمانده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار