با حضور مشاور وزیر در امور زنان افتتاح شد؛

فعالیت مجازی باشگاه کارآفرینان نوجوان ‌در ۱۰ مدرسه برگزیده

تهران (پانا) - باشگاه کارآفرینان نوجوان شهر تهران با همکاری حوزه زنان وزارت آموزش و پرورش شروع به کار کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت مجازی باشگاه کارآفرینان نوجوان ‌در ۱۰ مدرسه برگزیده

به گزارش روابط عمومی دفتر زنان وزارت آموزش و پرورش، در این جلسه سرهنگی مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرحناز مینایی پور مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده و جمعی از معلمان منتخب شهر تهران حضور داشتند.

باشگاه کارآفرینان نوجوان از بدو آغاز به کار در سال ۱۳۹۷با هدف تربیت نسل نوآور، خلاق و خط شکن‌ در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۶ تا ۱۸ سال به صورت حضوری برگزار می شد. لیکن اکنون با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله ایمن اجتماعی و براساس تفاهم نامه مشترک منعقده فی مابین دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بانوان و خانواده مقرر شد که این باشگاه به صورت کاملا مجازی در ۱۰ مدرسه برگزیده شهر تهران برگزار شود.

مینایی پور نیز ضمن ابراز ضرورت آموزش های کارآفرینی به دانش آموزان نوجوان بویژه دختران و موضوع سند بنیادین آموزش و پرورش بیاناتی ارائه و بر لزوم تغییر نگرش معلمان و همکاری در برگزاری باشگاه تاکید کرد.

در این جلسه سرهنگی در خصوص تغییر نگرش به آموزش های کارآفرینی، هدف از تشکیل باشگاه ‌و آموزش به کودکان و نوجوانان و چگونگی برگزاری باشگاه به صورت مجازی توضیحات لازم را ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار