میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات سیستان و بلوچستان 70 درصد است

زاهدان (پانا) - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان درصد رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات استان را ۷۰ درصد عنوان کرد و افزود تمامی ادارات و سازمان ها به رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در ارائه خدمات موظفند.

کد مطلب: ۱۱۴۴۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات سیستان و بلوچستان 70 درصد است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید مهدی طباطبایی در نشست ویدئو کنفرانس ستاد اجرایی طرح شهید سلیمانی با روسای شبکه‌های بهداشت استان اظهار کرد: مشارکت مردمی در کنترل بیماری کرونا بسیار موثر است و در هفته گذشته تاثیر همکاری مردم در اجرای رعایت پروتکل های بهداشتی با کاهش آمار های موارد مثبت اتفاق افتاد.
وی با بیان اینکه تداوم خدمات ضروری و اولیه بهداشتی، اولین هدف طرح شهید سلیمانی است، ادامه داد: در اجرای طرح کنترل و مدیریت پیشگیری از بیماری کرونا علاوه بر بیماری‌یابی کرونا تداوام خدمات ضرروی مورد تاکید است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیماریابی فعال را یکی از اصول مهم طرح شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: تیم های های مراقبتی علاوه بر بیماریابی کرونا، اطرافیان در معرض تماس با بیماران و بیماریابی گروه‌های پرخطر را نیز انجام می دهند.
طباطبایی گفت: در قالب این طرح، تیم های مراقبتی در منازل افراد مبتلا مراجعه می کنند و افراد در معرض تماس فرد مبتلا را مورد بررسی قرار می دهند و آموزش های قرنطنه خانگی را ارائه می کنند.

وی افزود: کیو آر کد یک کد پاسخ سریع برای ارزیابی های مردم است و مردم می توانند از طریق سامانه ۱۹۰ و کیو آر کد بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی نظارت کنند.
گفتنی است طرح شهید سلیمانی از ابتدای آذر ماه همزمان با سراسر کشور در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با هدف مدیریت و کنترل بیماری کرونا اجرایی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار