در گفت و گو با مهدی شیری، وینگر راست پرسپولیس

اتحاد بازیکنان ضعف‌های‌مان را می‌پوشاند

تهران (پانا) - پرسپولیسی‌ها در هفته چهارم لیگ برتر 0 - 3 شهرخودرو را شکست دادند و حالا در فاصله کمتر از دو هفته تا فینال آسیا از لحاظ روحی و روانی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

کد مطلب: ۱۱۴۴۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اتحاد بازیکنان ضعف‌های‌مان را می‌پوشاند

به گزارش ایران، یکی از نکات مثبت پرسپولیس عملکرد خوب خط دفاعی این تیم بوده و در 4 بازی گذشته گلی دریافت نکرده اما نکته منفی این تیم عملکرد ضعیف بازیکنان هجومی برای رسیدن به گلزنی است.
مهدی شیری، وینگر راست سرخ‌ها در خصوص بازی با شهرخودرو گفت: «آغاز بازی برای ما سخت شد و کمی سردرگم بودیم تا اینکه در اواسط نیمه اول بازی توانستیم از نظر تاکتیکی به‌نظم مورد نظر برسیم. به‌دنبال روزنه‌ای برای رسیدن به‌گل بودیم تا اینکه توانستیم در اواخر نیمه اول به گل برسیم. نیمه دوم هم که اوج کار تیم بود و توانستیم موقعیت‌های خوبی خلق کنیم و در نهایت در این نیمه هم دو گل زدیم و با یک برد شیرین بازی با شهرخودرو را به پایان رساندیم.»

او با اشاره به اینکه شهرخودرو تیم خوبی بود، افزود: «تاکتیک این تیم برای رسیدن به دروازه ما ضدحمله بود که خوشبختانه خیلی خوب توانستیم تاکتیک آنها را خنثی کنیم. این برد برای ما خیلی مهم بود و برای رسیدن به شرایط مطلوب روحی باید در این بازی پیروز می‌شدیم. 3 امتیاز بازی با شهرخودرو برای ما مهم و حیاتی بود. خدا را شکر بچه‌های تیم با یک عملکرد خوب توانستند نکات مدنظر کادرفنی را در زمین پیاده کنند و با سه گل این بازی را ببریم.» شماره 17 سرخ‌ها در ادامه به تساوی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته سوم مسابقات اشاره کرد:«در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان بدشانسم بودیم. از طرفی تیم حریف کاملاً در لاک دفاعی فرو رفته بود، با وجود این توانستیم چند موقعیت خوب خلق کنیم اما نتوانستیم به گل برسیم. یکی از موقعیت‌های گل‌مان پنالتی سیامک نعمتی بود که متأسفانه با بدشانسی و با وجود ضربه خوبی که سیامک زد، توپ به تیر خورد و تنها از آن بازی یک امتیاز گرفتیم.»

در حال حاضر فینال لیگ قهرمانان و رسیدن به قهرمانی در این مسابقه مهم‌ترین موضوع است و اصلی‌ترین خواسته هواداران همین موضوع است. شیری در این خصوص افزود:«لیگ هم مهم است و تلاش می‌کنیم پنجمین قهرمانی متوالی را به دست بیاوریم. نمی‌توان گفت که کدام یک مهم‌تر است اما به هر حال قهرمانی در آسیا چیز دیگری است.»او در خصوص عملکرد ضعیف تیم در خط حمله بیان داشت:«بزرگ‌ترین فاکتور پرسپولیس اتحاد بازیکنان است و این موضوع ضعف‌های‌مان را در خطوط مختلف می‌پوشاند. زمانی که تیمی حمله می‌کند همه بازیکنان برای گلزنی به جلو می‌روند و بازیکنان دفاعی هم در کارهای هجومی شرکت می‌کنند. اینکه مدافعان پرسپولیس در کارهای تهاجمی حضور دارند بواسطه عملکرد تیمی است و یک هماهنگی خوب باعث می‌شود این اتفاق بیفتد.»

وینگر راست پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود پرسپولیس به‌واسطه بازیکنان خط دفاعی خود به پیروزی مقابل شهرخودرو دست یافت و در حقیقت این تیم 10 نفره شهرخودرو را برد، افزود: «این بی‌انصافی است. مهم‌ترین اتفاق موفقیت پرسپولیس است و شک نکنید مهاجمان ما هم بزودی پایشان به گلزنی باز می‌شود و کمی فرصت می‌خواهند تا کاملاً با تغییراتی که تیم داشته جا افتاده و هماهنگ‌تر شوند. تیم ما باهوش است و در ادامه راه مهاجمان‌مان هم به شرایط مطلوب خواهند رسید.»

شیری در خصوص عملکرد بد آرمان رضایی و انتقاداتی که به این مهاجم تازه وارد می‌شود، این گونه صحبت کرد: «این موضوع برای همه بازیکنان پیش می‌آید و نباید باعث انتقاد شود. آرمان تحت حمایت همه بازیکنان است و ما همه یک تیم هستیم و یک هدف مشترک داریم. این تیم است که تمام نواقص را می‌پوشاند. قطعاً عملکرد آرمان رمضانی هم بسیار خوب بوده که ما توانستیم برنده این بازی باشیم و با اینکه موفق به گلزنی نشده بدون شک اما در تقابل با شهرخودرو تأثیرگذار بوده است. آرمان تازه به پرسپولیس آمده و اولین بازی فیکس خودش را انجام داد. او احتیاج به زمان و حمایت دارد و همان طور که آقایحیی گفت با دقت بیشتر می‌تواند موقعیت‌هایش را به‌گل تبدیل کند.» شماره 17 سرخ‌ها گفت: «پرسپولیس تغییرات زیادی در این فصل داشت و ما با 7 بازیکن جدید در لیگ قهرمانان حضور یافتیم اما دیدید نفراتی که تازه به ما اضافه شدند در مرحله گروهی و مراحل بعدی تا رسیدن پرسپولیس به فینال بهترین نمایش را داشتند. پرسپولیس به شخصیت قهرمانی رسیده و این تیم است که به بازیکن شخصیت می‌دهد. حضور در تیم بزرگ پرسپولیس باعث می‌شود بازیکن با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کند.»

لغو بازی پرسپولیس - نساجی و عادی شدن پرونده النصر

در شرایطی که طبق برنامه هفته پنجم لیگ برتر، قرار بود دیدار نساجی و پرسپولیس یکشنبه برگزار ‌شود این مسابقه لغو شد. پیش از این صحبت‌هایی پیرامون تغییر محل بازی دو تیم و برگزاری مسابقه در تهران مطرح شد که باشگاه نساجی با این موضوع مخالفت کرد. ایزد سیف‌الله‌پور سرپرست نساجی در این خصوص به فارس گفت: «ما تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم. البته هیچ فشاری روی ما وجود نداشت ولی ما مصر بودیم بازی در وقت قبلی و در ورزشگاه وطنی برگزار شود اما سازمان لیگ بازی را لغو کرد.» خبر دیگر اینکه پس از آنکه وکلای النصر عربستان در پرونده شکایت از پرسپولیس، درخواست رسیدگی فوری را به دیوان داوری ورزش (CAS) ارائه کردند، تیم حقوقی این باشگاه مخالفت خود را اعلام کرد. به همین دلیل، CAS هم رسیدگی به پرونده به صورت فوری را رد کرد و قرار است این شکایت به صورت عادی پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار