آذرکیش: بیش از 500 میلیون نفر در جهان، بانوعی از معلولیت زندگی می‌کنند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه ای و کاردانش از شاغلین و هنرآموزان مراکز استثنایی کشور قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
آذرکیش: بیش از 500 میلیون نفر در جهان، بانوعی از معلولیت زندگی می‌کنند

متن پیام تبریک سیدمصطفی آذرکیش مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه ای و کاردانش به مناسبت روز جهانی معلولین و قدردانی از شاغلین و هنرآموزان مراکز استثنایی کشور به شرح زیر است:

روزجهانی معلولین، روزی مختص آنان که تلاش مضاعف نمودند تا با اعتقاد قلبی، حقیقت «خواستن توانستن است» را به منصه ظهور برسانندو هر روز فعل ما میتوانیم را معنا کنند. سالهاست که همگی به توانمندی این گروه از جامعه ایمان آورده ایم و بارها شاهد ثبت موفقیت هایشان بوده ایم و حالا میدانیم که دنیای آنها زیبایی هایی دارد که شاید افراد دیگر فرصت تجربه اش را نداشته اند.

بیش از پانصد میلیون نفر در جهان، بانوعی از معلولیت زندگی می کنند.

بسیاری از این عزیزان با مهارت آموزی و اعتماد به نفسی که از تولید یک محصول کسب می کنند، روزنه های امید را دروجود خود حس می کنند و بادرخشش آن امید به زندگی و کیفیت آن را ارتقاء می بخشند.

می توان گفت این افراد الگوی اراده برای سایرین هستند نه بهانه‌ ای برای شکرگزاری ما.

در کشور ما بیش از 2200 هنرجو در مراکز استثنایی دوره دوم متوسطه در 31 رشته شاخه کاردانش و 6 رشته شاخه فنی و حرفه ای مشغول مهارت آموزی هستند.

ضمن عرض تبریک روزجهانی معلولین به دانش آموزان ، هنرجویان با نیازهای ویژه وخانواده های آنها، مراتب قدردانی صمیمانه خودرا از همه مدیران ،معلمان،هنرآموزان و نیروهای شاغل در مراکز استثنایی، اعلام داشته و برخود فرض میدانیم به نحو مقتضی از هنرآموزان عزیز که پرورش دهنده این الگوهای موفقیت در مراکز مهارت آموزی هستند، سپاسگزاری نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار