رییس اداره بهزیستی ملارد:

نگهداری ۱۳۰۰ فرد دارای کم‌توانی در مراکز توانبخشی ملارد

ملارد(پانا)- مسئولیت اجتماعی بنگاه ها و شرکتهای اقتصادی در خصوص کم‌توانان، با توجه به تحصیلات و تخصص تعداد قابل توجهی از آنها، می‌تواند نقش بسیار موثری در راستای توانمند سازی و احقاق حقوقشان در جامعه داشته ‌باشد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نگهداری ۱۳۰۰ فرد دارای کم‌توانی در مراکز توانبخشی ملارد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد گفت: چنانچه سازمان‌های دولتی و غیردولتی توجه جدی و عملیاتی به مواد موجود در قانون حمایت از حقوق افراد دارای کم‌توانی داشته باشند، بسیاری از مشکلات این قشر فرهیخته در مباحث مناسب‌سازی، خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی، فرهنگی، مسکن، حمایت‌های قضایی و حمایت‌های اداری استخدامی مرتفع خواهد شد.

او ضمن تأکید بر نظارت کارشناسان و مسئول مدیریت عملکرد بر نحوه خدمات‌رسانی به کم‌توانان حوزه توانبخشی گفت: علاوه بر بررسی و پیگیری پرونده‌های افراد دارای کم‌توانی‌ در خانواده ، تعداد ۲۲ مرکز شبانه‌روزی و روزانه با پذیرش بیش از ۱۳۰۰ بیمار ذهنی، جسمی، اعصاب و روان و ... با کادر تخصصی پزشک، روانپزشک و پرستار مشغول ارائه خدمات به جامعه هدف بوده که هزینه نگهداری بیش از ۷۰۰ نفر از این افراد که مجهول و فاقد خانواده هستند توسط سازمان بهزیستی به مراکز پرداخت می‌شود.

او با بیان فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده‌اند: «مسئول حقیقی کمک به کم‌توانان فقط سازمان بهزیستی نیست، بلکه همه‌ مردم، بخش‌های دولتی و غیردولتی و سازمان‌های انقلابی هستند»، گفت: باید تمامی مردم و ارگانها دوشادوش و همراه سازمان بهزیستی در جهت یاری رساندن به کم‌توانان گام بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار