توزیع 1000غذای گرم بسته بندی شده به یاد حاج سید میربابا سیدی درشیروان

شیروان(پانا)- به منظور گرامی داشت دومین سالگرد ارتحال عارف ربانی حاج سید میربابا سیدی یک هزارغذای گرم به صورت بسته بندی شده درشهرستان شیروان توزیع شد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 1000غذای گرم بسته بندی شده به یاد حاج سید میربابا سیدی درشیروان

محمد صفایی حافظ کل قرآن کریم و یکی از بستگان این عارف روحانی گفت: حاج سید میربابا سیدی در سال ۱۳۰۱ هجری شمسی در روستای زو از توابع شهر ینگه قلعه شهرستان شیروان دیده به جهان گشود و ایشان از ابتدای جوانی خود را وقف خداوند متعال و مردم کرد و اعمال خود را بر طبق رضایت خدای عزوجل، دستورات قرآن کریم، احادیث پیامبر(ص) و ائمه اطهار علیهم السلام قرار داد و خداوند نیز او را به دوستی با خود برگزیده و به درجه اولیای خود نایل ساخت.

وی افزود: اهل علم و تقوا ایشان را به عنوان عالم و عارف ربانی می شناختند و سایر مردم نیز از نقاط مختلف کشور همه روزه جهت رفع حوائج و به قصد متبرک شدن و شفا پیدا کردن به این مرد الهی و آسمانی مراجعه می‌ کردند.

صفایی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۱ به شهرستان شیروان اظهار کرد: در این سفر مقام معظم رهبری به قصد زیارت این سید عظیم الشأن آماده می شوند که حاج سید میربابا سیدی به این سید اولاد پیامبر(ص) به خاطر مقام بالای عظمای ولایت پیام می رسانند که بنده به خدمت شما می رسم و بعد از مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری دیدار این دو بزرگوار صورت می پذیرد و حضرت آقا از این عارف ولی خدا طلب دعای خیر می کنند.

وی با اشاره به خاطره دیدار یکی از شهروندان شیروانی با حضرت آیت الله بهجت(ره) در رابطه با مقام حاج سید میربابا سیدی نیز گفت: یکی از دوستان شیروانی در قم به دیدار حضرت آیت الله بهجت در زمانی که ایشان در قید حیات بودند مشرف می شوند که بعد از مجلس بدون اینکه حضرت آیت الله بهجت وی را بشناسند او را به اسم صدا زده و به این شهروند شیروانی گفتند به جای اینکه به قم بیایی و ما را ببینی به دیدار حاج سید میربابا سیدی در شیروان برو و ایشان را زیارت کن.

لازم به یادآوری است که کتابی در رابطه با زندگی نامه، داستان ها و کرامات عالم ربانی حاج سید میربابا سیدی با عنوان "الهامات قلبی" توسط آقای شیرعلی شاکری یکی از دبیران آموزش و پرورش شهرستان شیروان به رشته تحریر درآمده است.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار