فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

افزایش 65 درصدی کشف مواد مخدر در مرزهای کشور

زاهدان (پانا) - فرمانده مرزبانی ناجا اعلام کرد از ابتدای سال ۹۹ تاکنون مجاهدان مرزبانی ناجا حدود ۹۳ تن انواع موادمخدر در مرزهای کشور کشف کردند که نسبت به پارسال با افزایش ۵۶ درصدی روبه‌رو بوده است.

کد مطلب: ۱۱۴۳۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 65 درصدی کشف مواد مخدر در مرزهای کشور

سردار احمدعلی گودرزی روز پنجشنبه در حاشیه سفر به زاهدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۹۰ درصد از این کشفیات توسط همرزمانم در مرزبانی سیستان‌وبلوچستان صورت گرفته است.

وی با اشاره به عملیات و درگیری‌های مسلحانه در ۴۸ ساعت گذشته در مرزهای سیستان‌وبلوچستان، افزود: در این عملیات‌ها حدود ۲ تن موادمخدر، چندین دستگاه خودرو و مقادیری سلاح و مهمات کشف و چهار نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اقدامات و عملکرد مرزبانان در پیشگیری از ویروس منحوس کرونا گفت: با توجه به شرایط کرونایی در کشور و نیاز به برخی اقلام دارویی، متأسفانه افراد سودجو اقدام به قاچاق انواع دارو به ویژه آنتی‌بیوتیک‌ها به کشورهای همسایه را دارند که در این زمینه مرزبانان در سراسر مرزهای ایران اسلامی، بویژه در این خطه از میهن عزیزمان توفیقات بسیار خوبی کسب کرده‌اند و به طور جدی با این پدیده شوم و غیرانسانی مقابله می‌کنند.
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های مجموعه مرزبانی ناجا در سالجاری هوشمندسازی بوده که این مهم با جدیت در حال پیگیری و اجراست و در این خصوص نیاز است تا دولتمردان و مسوولان مرتبط به نیروی انتظامی کمک بیشتری کنند تا بتوانیم با استفاده از سیستم‌های الکترونیکی و اپتیکی پیشرفته، از مرزهای مقدس ایران اسلامی به نحو مطلوب مراقبت کنیم.

سردار گودرزی هدف از سفر به سیستان‌وبلوچستان را بازدید از نقاط صفر مرزی و بررسی آخرین وضعیت امنیتی مرزهای جنوب شرق کشور و عرض خدا قوت به مرزداران این استان عنوان کرد و گفت: همرزمانم در مرزبانی ناجا، توفیقات بسیار خوبی در راه حراست از مرزهای کشور و مبارزه با قاچاق موادمخدر و قاچاق کالا داشتند که از همین جا از زحمات و مجاهدت‌های این عزیزان و همراهی خانواده‌هایشان قدردانی می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار