فرمانده سپاه پاسداران شهرستان بهارستان:

اجرای طرح لاله های روشن در قالب یادواره شهدای بسیج دانش‌آموزی در بهارستان ۲

بهارستان2(پانا)- سردار مجید درویشی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان بهارستان در مراسم یادواره شهدای بسیج دانش آموزی با عنوان لاله های روشن که به صورت زنده در کانال اطلاع رسانی مدیریت آموزش و پرورش بهارستان ۲ در بستر شاد برگزار می شود حضور یافت.

کد مطلب: ۱۱۴۳۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح  لاله های روشن در قالب  یادواره شهدای بسیج دانش‌آموزی در بهارستان ۲

مجید درویشی ضمن تقدیر از دست اندر کاران برگزاری یادواره شهدا، گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و سپس از مقام والای شهداء تجلیل نمود و افزود: در ۸ سال دفاع مقدس جوانان انقلابی بودند که به کمک نظام نوپای انقلاب آمدند و در مقابل استکبار جهانی و صدام تا بن دندان مسلح ایستادند و یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادندو در نهایت، پیروز این جنگ نابرابر شدیم.

او ادامه داد: رمز پیروزی ما در ۸ سال دفاع مقدس حضور پرشور مردم و جوانان بسیجی در خط مقدم و پشت جبهه بود که باعث تبلور ستاره هایی شد که هر کدام افتخاراتی رو رقم زدند جوانان ۲۰ و ۲۱ ساله که فرماندهان جنگ شدند و عملیات جنگی را طراحی و اجرا کردند.

فرمانده سپاه شهرستان بهارستان از بهنام محمدی یاد کرد نوجوان ۱۳ ساله‌ای که در زمان جنگ در خرمشهر وقتی شهر خالی ازسکنه شده‌ بود وارد موقعیت عراقی‌‌ها شد و کار شناسایی و جمع‌آوری اطلاعات را انجام می داد و در کمتر از ۳ ماه از آغاز جنگ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

درویشی همچنین افزود: در دوران سازندگی در حوزه‌های علمی و فناوری اگر حرفی برای گفتن داریم و جزو ۴ ابر قدرت جهان هستیم به خاطر وجود شهدایی همچون احمدی روشن، شهریاری و علی محمدی است که با تاسی از شهدای دفاع مقدس کاری کردن کارستان و نشان دادند که با توکل برخدا ، با وجود تمام تهدیدها و تحریم‌ها هر کاری رو بخواهیم می توانیم انجام دهیم. در ایام کرونا نیز حضور نیروهای مومن و انقلابی با تفکر بسیجی باعث بروز حماسه‌‌های چون رزمایش مواسات و کمک مومنانه بود. و تهدید کرونا تبدیل به فرصت همدلی شد.

فرمانده سپاه شهرستان بهارستان تصریح کرد: تفکر شهدا تفکر بسیجی است و تفکر بسیجی یعنی خواستن و توانستن. شهدای دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای سلامت همگی ثمره تفکر بسیجی و تربیت یافته مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام هستند.

او در پایان به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: مخاطب مقام معظم رهبری در این بیانیه جوانان هستند و از دانش آموزان و والدین خواست تا آن را مطالعه کنند چراکه این بیانیه چشم‌انداز ۴۰ سال دوم انقلاب است و در واقع نقشه راه ما برای رسیدن به سعادت و استقلال و آزادی است.

خبرنگار: محمدمهدی درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار