خدمات‌دهی به ۴۰۰۰ جانباز و معلول پایتخت  با ۱۴۱ اتوبوس و ون

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات‌رسانی ۱۴۱ دستگاه اتوبوس و وَن ویژه به بیش از ۴۰۰۰ جانباز و معلول پایتخت خبر داد و گفت با وجود محدودیت‌هایی که شرکت واحد با آنها روبه‌روست، اما تمام توان به کار گرفته‌ شده تا خدمات محدود نشود.

کد مطلب: ۱۱۴۳۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
خدمات‌دهی به ۴۰۰۰ جانباز و معلول پایتخت  با ۱۴۱ اتوبوس و ون

به گزارش شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، محمود ترفع با اعلام اینکه در حال حاضر سامانه ویژه جانبازان و معلولان شرکت واحد با بیش از ۴۰۰۰ مشترک از ۷۹ دستگاه اتوبوس و ۶۲ دستگاه وَن ویژه معلولان برخوردار است، افزود: البته برای پاسخگویی به تمام درخواست‌هایی که به این سامانه اعلام می‌شود، به تعداد بیشتری اتوبوس و وَن نیاز داریم.

وی در مورد اقدامات شرکت واحد در راستای مناسب‌سازی ناوگان اتوبوسرانی برای افراد دارای معلولیت، گفت: ایجاد مسیرهای ویژه و نصب تابلوهای راهنمای خطوط برای نابینایان، اعلام هوشمند نام ایستگاه‌ها در داخل اتوبوس‌های بی آر تی و نیز تجهیز خودروهای وَن به جک بالابر و ارائه سرویس‌های دربستی به توان‏‌یابان از جمله این اقدامات است.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان دارای معلولیت نیز مانند شهروندان سالم از حقوق شهروندی برخوردارند، خاطر نشان کرد: امکان استفاده همه اقشار جامعه از جمله معلولان از اتوبوس‌های شهری و دسترس‌پذیر کردن ناوگان اتوبوسرانی برای همگان از جمله مصادیق تبدیل تهران به شهری برای همه شهروندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار