رئیس اداره تکنولوژی و گرو ههای آموزش ابتدایی اداره کل استان :

تولید و تدوین بیش از 400 عنوان محتوای مکمل آموزشی و خود آموز/فصلنامه زمستانه در حال تدوین است

زنجان (پانا) - رئیس اداره تکنولوژی و گرو ههای آموزش ابتدایی گفت: نظارت و راهبری بر روند آموزش مجازی در بستر شاد و هم اندیشی با معلمان، توسط سر گروههای آموزشی صورت می گیرد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تولید و تدوین بیش از 400 عنوان محتوای مکمل آموزشی و خود آموز/فصلنامه زمستانه در حال تدوین است

ه گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، عدالت عجملو رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی ابتدایی اظهار داشت:بازدید اعضای گروههای آموزشی استانی و منطقه ای، با هدف رعایت عدالت آموزشی، نظارت و راهبری بر روند آموزش مجازی در بستر شبکه شاد، راهنمایی آموزگاران در راستای بهبود کیفیت آموزشی دانش آموزان با عضویت در کلاس درس مجازی آموزگاران و هم اندیشی با معلمان، صورت می پذیرد.

عجملو در ادامه افزود: بازدید از کلاس درس بر اساس نمون برگ بازدید در راستای تحقق انتظارات در 4 محور محتوا، ارائه تدریس، فعالیت های مکمل و ارزشیابی انجام می گیرد.

وی همچنین بیان داشت: با تلاش صادقانه و شبانه روزی مدیران، معلمان و اعضای گروه های آموزش ابتدایی تاکنون بیش از 400 عنوان محتوای مکمل آموزشی و خود آموز ( درس در خانه) به صورت فصلنامه پاییزی در دروس مختلف در شش پایه تحصیلی مقطع ابتدایی تولید، تدوین و در اختیار دانش آموزان مدارس استان قرار گرفته است. فصلنامه زمستانه نیز با همت اعضای گروههای آموزشی و نظارت کارشناسان محترم گروههای آموزشی مناطق14 استان در قالب 4 قطب تولید محتوا در حال تدوین می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار